gerian

Auto transport uit spanje

di sep 05, 2006 21:31

Hoi,

Welke alfa collega is vrachtwagen chauffeur of kent iemand die vrachtwagencauffeur is en vaker op zuid spanje rijdt.
Ik kan hier voor een zacht prijsje een alfetta GTV van 1978 kopen voorzien van nederlands kenteken. Deze auto staat al meer dan 10 jaar stil. De auto is van een nedrlander woonachtig in Spanje. De verkoop loopt via iemand uit nederland.
Als je hem door de anwb of iet degelijks laat halen word het verhaal te duur. Ik heb immers de auto niet kunnen bekijken, en weet dus niet precies in welke staat de auto is..
Wie wil of kan mij hierbij helpen?
Groetjes Gerian.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

RE: Auto transport uit spanje

di sep 05, 2006 21:33

Beetje off-topic, maar ik ken dit verhaal. die man had toch nog een identieke GTV in NL staan?
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

gerian

di sep 05, 2006 22:25

Hoi,

Zover ik weet heeft deze man alleen een GTV in spanje staan en rijdt nu een oldtimer mercedes in Spanje.
En de verkoper in nederland is een betrouwbaar iemand, ik kom hem bijna wekelijks tegen op mijn werk.

Groetjes Gerian

Rees-Cees

do sep 07, 2006 20:17

Zeg je nu ik zat vanmorgen nog in Malaga, had ik ook gewoon voor je kunnen rijden en kijken.
Laatst gewijzigd door Rees-Cees op do sep 07, 2006 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

do sep 07, 2006 21:14

ALs het dan toch transporteren wordt dan doe ik mee! (Pyreneën) Gedeelde smart is hoogstwaarschijnlijk goedkoper....dus PB mij maar als het zover is.... 8)
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

vr sep 08, 2006 09:06

Mijn ouders gaan de 16e weer naar spanje, Javea. Aldaar zit een transporteur die en betrouwbaar is en op nederland rijdt. Been there done that.
Auto naar NL kost ongeveer 800,- tot aan de deur.
Interesse, mail even naar mij, stuur ik door naar pa, voor naam en telefoon bedrijf.
Evt kan mijn pa die redelijk spaans spreekt dan voor je bellen.
Tom, dat geldt ook voor jou.

Ik kon er laatst nog een 90 scoren, maar vond de prijs icm de transportkosten te duur. Toen maar alleen het koffertje gekocht 8)
Hoe dan ook, mail mij rikz@casema.nl

Groet,
Rik
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”