Marvin
Full Member
Full Member

Junior GTA kleding

zo sep 03, 2006 11:58

Omdat er weinig "coole" Alfa kleding te vinden is, heb ik een opdruk ontwerp gemaakt van een Junior GTA. Het ontwerp is gebaseerd op de bekende poster van de winnende Giulia:
Afbeelding
Producten (t-shirts, poloshirts, sweaters, longsleeves, etc) met deze opdrukt zijn te bestellen op: http://77322.spreadshirt.net/

- Marvin Raaijmakers

Veloce
Guru Quadruplice
Guru Quadruplice

RE: Junior GTA kleding

zo sep 03, 2006 20:37

Heel erg cool! Zou er best eentje willen bestellen eigenlijk.
Alleen ben ik bang dat veel mensen afhaken op de prijs. Op zich valt ie wel mee, maar je weet niet wat je kwalitatief koopt. Voor 't zelfde geld is dat er zo afgewassen. (ik zeg niet dat dat zo is. hè!). Mensen zullen minder snel een risico durven lopen i t t bij merkkleding.
Dus mischien een tip: plaats en wat grotere foto van de afbeelding, of een detailfoto van de kwaliteit van de opdruk.
'65 Giulia 1600 Super
'67 GT 1300 Junior
'86 Spider 2.0 Veloce
'20 Giulia 2.0T

http://www.alfa-giulia.com

tommie
Guru
Guru

ma sep 04, 2006 15:24

heb je al deze shirts al laten maken? of zijn dit concepts die je zo kunt laten drukken op het moment dat er vraag naar is?
Aerodynamics are for people who can't build engines

1st ride: AR 75 EPOCA 1.8 IE 1992 Grigio Chiaro Met. met 1800 carbs

Marvin
Full Member
Full Member

Re: RE: Junior GTA kleding

ma sep 04, 2006 18:55

Heel erg cool! Zou er best eentje willen bestellen eigenlijk.
Alleen ben ik bang dat veel mensen afhaken op de prijs. Op zich valt ie wel mee, maar je weet niet wat je kwalitatief koopt. Voor 't zelfde geld is dat er zo afgewassen. (ik zeg niet dat dat zo is. hè!). Mensen zullen minder snel een risico durven lopen i t t bij merkkleding.
Dus mischien een tip: plaats en wat grotere foto van de afbeelding, of een detailfoto van de kwaliteit van de opdruk.
Shirts worden gedrukt door spreadshirt. Er wordt gebruik gemaakt van de zogenaamde plot print techniek. Hierbij wordt voor iedere kleur in het ontwerp een soort sjabloon uitgesneden. Deze sjablonen worden dan vervolgens op het shirt geperst. De opdrukken zijn zo van hoge kwaliteit en vervagen niet.
Ik heb gisteren zelf mijn eerste shirt besteld en verwacht hem binnen enkele dagen. Dan zal ik er ook wel een foto van maken. Ook kun je mij op spectacolo sportivio met dit shirt aan zien lopen.

Marvin
Full Member
Full Member

do sep 07, 2006 18:36

Ik heb vandaag mijn T-shirt ontvangen en ik ben onder de indruk van de kwaliteit van de opdruk. Hoe de opdruk is na een aantal keren wassen kan ik natuurlijk nog niet zeggen, maar het ziet er echt geweldig uit. Ik zal in het weekend wel een foto plaatsen.

ErwinV6

do sep 07, 2006 23:01

ziet er leuk uit, wat is de levertijd?

Marvin
Full Member
Full Member

Re: RE: Junior GTA kleding

vr sep 08, 2006 18:57

ziet er leuk uit, wat is de levertijd?
Ik had hem zondag besteld en donderdag ontvangen.

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”