niet echt fijn met dit weer. Zekering is nog goed. Iemand tips ?
meten is weten..... even de spanning meten bij de Ruiterwissermotor lijkt mij.....wel spanning kan de ruitenwissermotor stuk zijndoen het niet meer![]()
vergeten te vermelden:meten is weten..... even de spanning meten bij de Ruiterwissermotor lijkt mij.....wel spanning kan de ruitenwissermotor stuk zijndoen het niet meer![]()
geen spanning.....draadbreuk, los-contact, relais..........
Idd, schijnt dat voor en achter op één relais werkt!vergeten te vermelden:meten is weten..... even de spanning meten bij de Ruiterwissermotor lijkt mij.....wel spanning kan de ruitenwissermotor stuk zijndoen het niet meer![]()
op de achterruit doet hij het ook niet, eerst nieuw relais proberen ?
volgens het boekje wel, de achterruitverwarming aan de hendel doet het wel, morgen een relais scorenIdd, schijnt dat voor en achter op één relais werkt!vergeten te vermelden:meten is weten..... even de spanning meten bij de Ruiterwissermotor lijkt mij.....wel spanning kan de ruitenwissermotor stuk zijn
op de achterruit doet hij het ook niet, eerst nieuw relais proberen ?
niemand een idee ?wordt je niet vrolijk van, relais kost 43,16....
is er nog een mogelijkheid om het relais te testen ???
Kleine waterlekkage in de zekeringkast?? Door overvloedig hemelwater van de afgelopen dagen kan er wel eens druppel naar binnen piepen via een kabelboom oid. Je krijgt dan de vreemdste storingen (he Allesandro...?nu ook de elect. ramen achter en de elec. spiegels![]()
maar terug ermee naar de verkoper
dus:
- ruitenwissers:
- aanjager:
- elec. spiegels
- ramen achter.
is dit soms een aparte groep ? apart geaard ?
hoofdzekeringen gecheckt en die zijn nog goed...