Nooit gedacht dat ik ooit nog eens een Autokampioen zou kopen, maar net er eentje gehaald bij de lokale boekhandel. Een bekende Sud, die rode, is van iemand hier uit de buurt geweest. De foto hieronder heb ik eind jaren 80 al gemaakt op Zandvoort. Alleen Jan, wat een enorme grote en lelijke trekhaak installatie! Er zijn mooiere te krijgen, ik heb ook een trekhaak op mijn Sud gehad die ik van een 33 had afgehaald en die was veel beter weggewerkt.
ook "de onschatbare klassieker" gekocht. Inderdaad weer de overbekende foto's en het bekende verhaal als artikel, daar hoef je het niet voor te kopen, is wel leuk om de fouten te vinden (ruim van binnen door de wielbasis van 2,84 m). De bekende foto van Sud in politie uitdossing met als commentaar: "sommige corpsen reden in Alfasuds", helemaal niet waar natuurlijk, was gewoon een publiciteitsstunt van de importeur, geloof nooit dat de wagen ooit echt gebruikt is door de politie. Wel een leuke foto, enkele tientallen kale Alfasud carrosserieën, zo te zien gewoon in de buitenlucht.