Erwin, met zo'n fantastisch klinkende V6 kan je gewoon niet te hard rijden. Of het moet al zijn dat je daardoor te snel voorbij bent. Maar daar is iets aan te doen, dan moet je nog maar een keer langs komen blazen
@lennart
Inderdaad stond mijn 75 op dezelfde camping als jullie en werk ik in Elst. Is de zwarte 75 dan die van jou?
De 75 staat er nog elke woensdag, maar nu aan de overkant van het kruispunt (Erfveld) in de parkeergarage. Ons bedrijf is verhuisd, vandaar.
De MM willen we dit jaar bekijken in Rome, mijn wederhelft is daar nog nooit geweest, en dan is dit een leuke aanleiding voor een lang weekend. Oh, en vliegen is nog een stuk goedkoper ook (70 euro pp incl. alles)! Wel jammer dat de Alfa niet uitgelaten hoeft te worden daardoor.
Ik heb trouwens een kleine onbalans in de velgen, waardoor ik meestal onder de 125 km/u blijf, want dan merk je nix, daarboven wordt de binnenspiegel wazig. En die onbalans had ik er twee weken voor de MM uit laten halen, maar op de terugweg van de Passo della Futa naar de camping is ie er weer in gekomen
Het staat mooi, maar bij een volgende auto dus niet zulke platte banden weer (nu: 205/40 17")
Romeo