Ik zie er het positieve wel van, ik heb tegenwoordig wat meer vrije tijden GB gaat eens andere oorden opzoeken denk ik, elk topic verzand hier zowat in een discussie, steeds minder Alfa gerelateerde topics
moraliserende vingertjes , koken, wat is het lekkerste bier, kortom ik voel me hier steeds minder thuis, begint een beetje huisvrouwen forum te worden, al het goede wordt mijn inziens steeds meer ondergesneeuwd door dit soort dingen
Ja, maar dat was in een ander topic, koopt allen *** of zo.He Peter! De snelste heb je al genoemd![]()
hehehe geintje
Thnx (en de rest ook natuurlijk); credits voor het verhaal en de meeting gaan uiteraard naar Rico!Maarre errug gaaf verhaaltje
Volmondig mee eens. De meeste mensen met zo'n pk-monster zie je niet op circuitdagen (je zou eens een skirt stukrijden!), maar alleen op de openbare weg mensen opduwend. Heldhaftig en geweldig allemaal. Stoplichtsprintje op een geschikte 2-baansweg die de stad uitloopt, prima. Maar de sukkels die met 130 over beide banen van de hoofdstraat in het dorp rijden, daar heb ik niks mee. Afgelopen jaar hebben zich in Best op die manier 3 jongens doodgereden, godzijdank alleen zichzelf en niet iemand anders, maar toch. Een van deze pino's heeft zich zelfs met een geschatte 180 km/h (!!!!) in de bebouwde kom gelanceerd via een vluchtheuvel. Wát een sukkel. En voor deze lamlul ligt er nu wel een rozenperkje in de berm. Schande. Ik ben niet eens zó oud, maar kennelijk wel een zeikert.natuurlijk... Met je grote mond lekker brallen over hoe je met je eindeloze hoeveelheid PK's als een idioot door het brave publiek door rijden.
Lekker stoer en vooral niet moralistisch over doen.
Echt, ik ben diep onder de indruk en heb diep respect voor die houding.
Van de week weer drie jongens de dood in...
Racen doe je op de baan niet op de snelweg.
En daarmee zeg ik niet dat je geen 200 mag rijden op de snelweg, maar racen doe je gewoon daar niet.
Maar goed, ik ben een zeikert.