Ja, ik was me voordat ik ga slapen.leuk werk he ? Mag jij vanavond nog wel in hetzelfde bed als je vrouw ? Je stinkt nl naar bak olie.![]()
Waar blijven die foto's ?
Of ie naast zn vrouw mag liggen of dat hij in het weekend de foto's gaat makenben benieuwd
Ten eerste: Het is mijn vriendin.Of ie naast zn vrouw mag liggen of dat hij in het weekend de foto's gaat makenben benieuwd
Oeps offtopic
MIjn vrouw weet er waarschijnlijk niets van want daar ben ik inmiddels geruime tijd van gescheiden.Zeg GTV Boy, weet jouw vrouw dan wel van jouw buitenechtelijke escapades ?![]()
Nu weer ff on topic. Vergeet die stiffies niet hoor. en vergeet ook niet om dat plastic busje waar dat rubbertje omheen moet ( aan die stang die naar je pook gaat) er op te zetten VOORDAT je je koppelingshuis erop zet.
capice, amice ?
Zeg GTV Boy, weet jouw vrouw dan wel van jouw buitenechtelijke escapades ?![]()
Nu weer ff on topic. Vergeet die stiffies niet hoor. en vergeet ook niet om dat plastic busje waar dat rubbertje omheen moet ( aan die stang die naar je pook gaat) er op te zetten VOORDAT je je koppelingshuis erop zet.
capice, amice ?
Jullie denken altijd maar aan een ding he.Zeg GTV Boy, weet jouw vrouw dan wel van jouw buitenechtelijke escapades ?![]()
capice, amice ?hij heeft het over een kapotje oftewel een condoom