pinin39
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

Alfa Spider 1990 ? CV / Alarm / Speakers

ma aug 21, 2006 20:51

beste luitjes ,

mijn Alfa Spider 1990 series 4 wil ik graag een beetje aanpassen :

liefst centrale deurvergrendeling (maar kan dat wel ? ik zie nergens een mogelijkheid aan de binnenkant de deur te vergrendelen)
Alarm , moet helaas met zo'n radar zijn (wil hem alleen voor bij de terassjes beveiligen , staat altijd in de garagebox)
Speakers, en achterin eigenlijk ook.

wie weet raad ? CV kan dat ? en alarm welke hebben jullie , speakers ? kunnen die achterin ook ergens gemonteerd worden ?

thanks , pinin39

Pietro Originale
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Alfa Spider 1990 ? CV / Alarm / Speakers

ma aug 21, 2006 22:25

Ik heb cv met alarm in mijn Spider laten inbouwen, radar moet erbij en is wel zo handig (behalve als het alarm aanstaat en je zet je boodschappen achter de voorstoelen :D ).
Alarm is van Gemini, cv van ander merk (weet niet welke). Wel zo relaxed: cv met alarm en ab ;)

Ik heb geen speakers achterin (alleen bij de voeten), maar je kunt speakerkastjes kopen en die bekleden in de kleur van de vloerbekleding en dan achter de voorstoelen plaatsen.
Een echt handige jongen bouwt speakertjes in de hoofdsteunen in, net als bij een MX-5 (ahum...).
Nu: Rosso 75 Turbo (voorheen TS) racer (1991), een BeierDreier
Vroeger: Nero 33 S 16V QV (1992), Grigio Chiaro Spider 2.0 (1991), Blu 164 TS (1995), Grigio Eclisse Spider 2.0 TS (1999)
Eat My Rust Racing

pinin39
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

Re: RE: Alfa Spider 1990 ? CV / Alarm / Speakers

ma aug 21, 2006 22:43

Ik heb cv met alarm in mijn Spider laten inbouwen, radar moet erbij en is wel zo handig (behalve als het alarm aanstaat en je zet je boodschappen achter de voorstoelen :D ).
Alarm is van Gemini, cv van ander merk (weet niet welke). Wel zo relaxed: cv met alarm en ab ;)

Ik heb geen speakers achterin (alleen bij de voeten), maar je kunt speakerkastjes kopen en die bekleden in de kleur van de vloerbekleding en dan achter de voorstoelen plaatsen.
Een echt handige jongen bouwt speakertjes in de hoofdsteunen in, net als bij een MX-5 (ahum...).
weet je hoe ze die CV hebben aangesloten ?
ik heb het idee dat er geen CV in zou kunnen omdat er geen mogelijkheid aan de binnenkant van de deur zit waarmee je de auto
op slot zou kunnen zetten toch ?
want zo'n CV wordt toch juist aan die stangetjes bevestigd ?

Terug naar “Algemene Technische vragen”