eigenlijk door het gedult van mijn moeder wat op was (de lancia stond gewoon op de oprit), kwamen ze tot de conclusie dat de lancia weg moest, hoe erg mijn vader het ook vond, spijt gaat hij zeker nog krijgen. de tijd om de lancia klaar te maken zou nooit zijn aangebroken.
Toch wilde mijn vader er iets voor in de plaats hebben, (gewoon' starten en lopen zal ik maar zeggen) en is voor de gein' opzoek gegaan naar zijn droom auto. Na een paar weken surfen, bellen en rondkijken had hij er een gevonden, vervolgens een paar nachten niet slapen, kijken of er nog geld in zijn sok zat en toen de Knoop doorgehakt en vervolgens de erg trotste eigenaar van een Maserati Quattroporte IV .
ik heb er gister middag een paar rondjes mee gereden en kan het niet onder woorden brengen......... die Voorkant, die Achterkant, het Interieur
de Motor: gewoon helemaal Af. klinkt misschien heel raar maar voor mij was het gister net een droom maar hij staat nu nog op de oprit dus.
Nou is een quattroporte natuurlijk een hele aparte auto, wat deze' extra apart maakt is dat het een handgeschakelde 2 liter is , hij is van 97' en in 2001 naar nederland gekomen. (in ned is de quarttroporte alleen als automaat verkocht). ook zie je de kleur niet vaak wat ook geld voor de kleuren van het interieur.
euh ja, ik pak even de reserve en ga nog even dromen'