Hoi Arjan,Hoi,
Het gaat maar matig![]()
Op dit moment heb ik inlaatspruitstuk eraf, en alle elektronische sensoren etc. Zie foto:
Uitlaat, koppeling, schakelstangen en stuurbekrachtiging is geloof ik het enige (!) dat nog los moet.
Heb echter geen vraagbaak, dus het is erg puzzelen (hoe bijv. de schakelstangen los te halen ??)
Ik heb de auto nodig voor m'n werk (50.000 km/jr), geen geld voor een andere dus deze moet z.s.m. weer in de benen en het blok dus naar het revisiebedrijf voor beoordelen van de schade.
Front er uit is dat een reële optie ?? Zo niet dan is het loshalen zonde van de tijd.
Wie heeft hier ervaring mee??
Heb wel ervaring met de demontage van bovenuit.
De beste optie is om de bovenbalk waar de kopalmpen aan geschroefd zitten te demonteren en de koelvin te demonteren om meer ruimte te creeren. Let wel met takelen op je radiateur.....
Je kunt aan het bevestigingspunt van de oliepeilstokbuis een een takeloog met diezelde bout van de peilstokhouder monteren, deze is sterk zat weet ik uit ervaring.
Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag van je, ben nl zelf Alfa Romeo dealer in Tilburg, Wouters Autobedrijf............
Succes