berlinista
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

RE: Sollicitatie lopen bij favoriete merk (1 sept beginnen)

do jul 06, 2006 23:43

Nou jongen, dan kan je mooi klussen tot die tijd!
Even wat forummers voorzien van verse distributie, remblokjes en weet ik wat.... even de feeling er weer in krijgen!!!!
:lol:

Succes!!!
pas op als Emilio bij je nieuwe werk binnen komt zetten met zijn wensenlijstje..... ga je het druk krijgen!
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end

pb2k
Advanced Member
Advanced Member

za jul 08, 2006 11:20

er was op het apple forum een apple-gerelateerde vacature waar veel mensen op reageerden. een van de (erg kletszieke) forumbezoekers ging toen een soort dagboek bijhouden over zijn sollicitatieprocedure. echt alles schreef hij op, wat er werd gevraagd tijdens gesprekken, wie dat vroeg, hoe het er van binnen uit zag..nou ja twee dagen later dus het berichtje dat hij het niet was geworden. ik had al zo'n vermoeden :) ik heb toen ook gesolliciteerd, ik was wel blij met dat dagboek, uiteindelijk ben ik aangenomen en ik werk er nog steeds
Bertone GTJ 1975 2.0 (helaas die is weg) / Lancia dedra 1.8 vvt
na mijn studie weer een bertone ! :) (2011)

Remco S
Guru
Guru

Re: RE: Sollicitatie lopen bij favoriete merk (1 sept beginn

za jul 08, 2006 11:36

pas op als Emilio bij je nieuwe werk binnen komt zetten met zijn wensenlijstje..... ga je het druk krijgen!
dat zal eens tijd worden, heb ik eindelijk weer eens wat te doen, wat het laatste jaar bij de subaru niet het geval was, vandaar dat ik nu al vakantie heb (eerste 6 weken 100% doorbetaald) laatste weken 70% dus dat zegt genoeg

maar helaas weer het vakantie geld niet op tijd :cry:

harold
Full Member
Full Member
Contacteer: Website

za aug 05, 2006 20:40

Remco, 't lijkt me dat jij net op tijd een andere baan hebt gezocht......

uit de gooi en eemlander van zaterdag 5 augustus 2006
=====================
Garages Van Asselt Failliet

De Subaru-garages van Van Asselt in Almere en Weesp zijn failliet.
De vestiging in Almere is gesloten, in Weesp verdwijnt de showroom.
Reparaties kunnen wel blijven plaatsvinden in Weesp.
Dit heeft woordvoerder Jan Thuis van de Naardense garage Van Asselt-Kuhn bevestigd......

.....Een belangrijke oorzaak van het faillissement is volgens Thuis dat het dealerschap van andere
automerken niet van de grond is gekomen "we zijn er druk bezig mee geweest, ook met het dealerschap
van chinese auto's. Maar het duurde allemaal veel langer als dat we gedacht hadden. Het is trouwens
nog niet definitief van de baan."
Officieel heten de failliete bedrijven Van Asselt AWD en is de directie in handen van de Overijselgroep.
Ook de vestiging in Rijsen gaat dicht.

Curator E. Pandelitchka zegt dat er 33 personen op de loonlijst staan. Daarvan gaan er 7 over naar Van Asselt-Kuhn.
Commercieel medewerker Carel Buis:"We willen nog proberen of we de garage in Almere weer open kunnen krijgen, we weten nog niet hoe"
Bruis was in het verldeden directeur van de Van Asselt groep, die een aantal garages in de regio had. Van Asselt ging medio vorig jaar failliet. Autohuis Van Doorn enTop nam daarop enkele vestigingen over.
De curator zegt dat het autohuis ook een groot deel van de personeelsleden heeft overgenomen.
"Van Asselt, in de persoon van Buis, een stuk zestig. Dat deed hij in de hoop er ook voldoende werk voor te krijgen.Dat is niet gebeurd"

Een derde oorzaak voor het faillissement is volgens de curator het feit dat Van Asselt AWD ook moest bijdragen aan de belastingschuld die de Van Asseltgroep had opgebouwd.
De tweedehandsauto's van de Van Asseltgroep zijn overgegaan in de handen van Basicar....
...Ook daarbij is Buis betrokken. Basicar is niet failliet.

In de verslagen over de afhandeling van het faillissement van de Van Asseltgroep beticht de curator diverse partijen ervan niet te goeder trouw te hebben gehandeld. In het zicht van het faillissement zou via transacties een schuldbedrag van 3,8 miljoen verdwenen zijn.
Volgens Pandelitscka is daarover een regeling getroffen. "Ik heb niet de indruk dat Buis de zaak probeert te belazeren"
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

psillen
Guru
Guru

za aug 05, 2006 22:55

Zeer veel suc6 met je nieuwe baan. :thumbs:
Alfetta Gt, 1975
Ooit gehad: Giulia Super 1.6 1971; 33 1.3 1988; 75 1.8 carb. 1989; 146 1.6 boxer 1995; 156 1.8TS 1999; 156 JTS Selespeed 2003; 159 SW 1.9JTDm16v, 2006; 159 SW 2.0JTDm16v, 2010

Alfasassie

zo aug 06, 2006 00:38

Succes en veel plezier met/ in je nieuwe baan!

Groetjes Saskia

MarcoSprint
Full Member
Full Member

zo aug 06, 2006 10:17

Net op tijd weg zo te lezen, Remco. Succes met je nieuwe baan!
In bezit van Alfa 156 1.8 ts 16v SW uit 2004. Eerder een 33 1.5 QV uit 1986 ,een Alfasud Sprint 1.5 Veloce uit 1983, een 33 1.7 16v uit 1994 en een 146 1.6ts 16v uit 2000 gehad

kees artc6
Guru Triplo
Guru Triplo

ma aug 07, 2006 20:37

Feli Remco, je hebt het verdiend ! :D
SCARB redacteur: Het Alfahart spreekt
159 3.2 V6 Q4
GTV 2000 van 1982
147 1.6

Afbeelding

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”