Zoals jullie misschien weten (en in mijn avatar kunnen zien heb ik naast mijn 146 en Spider enkele 33's, mijn oude en grootste liefde;
een 33 type 3 Q4 SW, een Type 1 QV maar ook een type 2 QV staan.
De laatste staat nu intussen al meerdere jaren in mijn stalling, en door de aankoop van de type 1 is hij op zich 'overbodig' geworden, in de zin dat ik er bijna nooit mee zal rijden.Omdat ik nooit alle 33's tegelijk kan rijden en de auto maar staat te verstoffen speel ik al een tijd met de gedachte om hem te verkopen.
Wat zouden jullie doen, en wie zou er eventueel interesse hebben?
De auto:
Door mij ca 4 jaar geleden uit België gehaald (dus nog Belgische papieren).
- maar 60.000 echte kilometers, uniek voor een type 2
- 2e eigenaar
- keiharde koets, enkel een plekje bij de benzinedop (wie kent het niet, maar hij is zeer miniem) en één op de kofferklep (welke ik al in goede staat reserve heb (de kofferklep

- diverse lakschadetjes omdat de auto van een binnenvaartschipper is geweest en steeds van en aan boord getakeld is geweest (met stalen kettingen).
- goede originele QV velgen
- De auto moet dus strak gemaakt worden en vervolgens gespoten
- de koets, ook de hele onderkant, is echt ongelooflijk hard, ik ken geen betere ongerestaureerde type 2
- motorruimte is brandschoon, op een goede lading stof na
- elk jaar netjes opgestart
- goed QV interieur etcetcetc
Tja, door de zeer lage kilometerstand en de afwezigheid van roest is deze auto zeer speciaal, maar van de andere kant heb ik genoeg leuke 33's staan....
Mijn type 1 is laatst getaxeerd en ik weet voor welk bedrag laatst een totaal gerestaureerde 33 is getaxeerd dus weet welke waarde ik in handen heb..... Dat maakt de keuze dus juist weer moeilijker... What to do..
Misschien is dit trouwens juist het verkeerde forum om deze vraag te stellen en zoek ik dus al naar een bepaald antwoord...