Hahahahahahahaha.
Goede, bijna Delftse humor zou ik dit willen noemen. Komt het voort uit frustratie, onvermogen?
Probleem is een beetje dat de ' metro man' van tegenwoordig zelf van winkelen houdt, met de bril omlaag plast (en vervolgens spettert), altijd over gevoel wil praten, en al die zaken pretendeert te zijn tegelijk met een gezonde macho instelling.
Mijn mening?
Als Frans - Spaans - Nederlandse vind ik de Nederlandse man maar soft, sorry, kan er niks aan doen. Ik hou zelf alleen van winkelen als ik binnen een half uur heb wat ik wil kopen en daarna een terrasje kan pakken; ik hou vaak deuren open voor mannen, en voor ouderen uiteraard; ik hou van praten met vriendinnen, met mannen hoeft dat van mij helemaal niet, 3 keer seks in de week vind ik wat weinig, de bril van een wc zet ik omhoog als ik op visite bij een man ben (heus); ik hou van een man met een goed hart en een gezonde macho instelling is alleen maar leuk! De manier waarop een man voor zichzelf kan zorgen en voor anderen! Macho zijn is niet Neanderthaler zijn, dat is in mijn ogen weer wat anders, gewoon een kwestie van begripsvorming!
Zo kan ik uren doorgaan. Mijn idee: naar anderen wijzen is slechts een projectie van jezelf! Voor mij net zo, de weinige mannen die ik ben tegengekomen waren meer vrouw dan ik, vandaar mijn voorliefde voor mannelijke kenmerken... Go on, yes yes!
Dus: blijf lekker opscheppen tegenover elkaar over al die prachtige alfa's die jullie rijden en wees lief voor ze!!!
Ciao!
Leah