Ah, de heren die ook die leuke GTV6 kit leverden die mij persoonlijk niet echt kan bekorenLester

Ah, de heren die ook die leuke GTV6 kit leverden die mij persoonlijk niet echt kan bekorenLester
Uitlaat zit inderdaad in het midden en verpruts m'n droom nou niet, het is een mechanisch goeie turbo met 50000 op de teller en hij mag gratis weg zeg ik je, GRATIS!Het is in ieder geval geen America, want de uitlaat lijkt in het midden te zitten. Interieur is ook 'wit' en niet 'oranje', dus als dit origineel is dan gaat het hier om een Turbo 'normaal' met imitatie Evo bodykit, een 2.5QV met bodykit of een TS van na half '89 met een bodykit (want witte tellers).
Of een 1.6 met 5-gaats onderstel en bodykit. Of...
Ik droom lekker met je mee, maar zodra ik weer met beide benen op de grond sta kom ik er achter dat het een TS is, met vastgelopen motor en kuisverrotte kriksteunen, sleepoog, etc.Uitlaat zit inderdaad in het midden en verpruts m'n droom nou niet, het is een mechanisch goeie turbo met 50000 op de teller en hij mag gratis weg zeg ik je, GRATIS!Het is in ieder geval geen America, want de uitlaat lijkt in het midden te zitten. Interieur is ook 'wit' en niet 'oranje', dus als dit origineel is dan gaat het hier om een Turbo 'normaal' met imitatie Evo bodykit, een 2.5QV met bodykit of een TS van na half '89 met een bodykit (want witte tellers).
Of een 1.6 met 5-gaats onderstel en bodykit. Of...
@Furrikain , dr zal wel niks aan mankeren; keertje poetsen en olie verversen hooguit....![]()
Grtz, frank
Ow je hebt ook al een uurtje tijd vrij gemaakt om z'n onderschrift te lezen.@Furrikain , dr zal wel niks aan mankeren; keertje poetsen en olie verversen hooguit....![]()
Grtz, frankDaar staat jouw schuur vol mee zeker, van dit soort lot-uit-de-loterij-vondsten.
Daar gok ik ook op. Heeft een 75 Turbo ook een TS hoedenplank? Ben wel benieuwd naar de staat want zoveel groene aanslag op de koets voorspelt niet veel goeds voor de techniek.Ik gok op een gewone TS met spoilerset.....
Als je de onderse foto uitvergroot zie je heel vaag de tellers in het dashboard zitten. dit zijn zover ik kan beoordelen de oude tellers , die niet in de TS geleverd zijn....Ik gok op een gewone TS met spoilerset.....
Tjonge. Respect. Jij hebt haviksogen.Als je de onderse foto uitvergroot zie je heel vaag de tellers in het dashboard zitten. dit zijn zover ik kan beoordelen de oude tellers , die niet in de TS geleverd zijn....Ik gok op een gewone TS met spoilerset.....
Grtz, fRank
Is geeeen Eeeevoooo, 33 bezitters mogen niet meer reageren !
Reflectorbalk en achterlichten kloppen ooook al niet... zucht