Op de plaatjes klikken voor groter formaat

Als dat het geval is, ga ik morgen wel eens aanbieden om dat wrak van die lap grond te verwijderen aan een schappelijke prijs van 50 euro, had ik maar zoveel gelukgokje:
75 turbo evolutione aan het apparte voorscherm bumpers en skirts te zien, dacht ik. Velgen horen geloof ik ook bij een turbo origineel.
Als het origineel is tenminste...
Rens
Inderdaad, kan wel een ander baasje gebruiken. Er staat ook nog een type 916 GTV zonder kenteken trouwens, maar die kan wat regen wel hebben en staat op asfalt. Zet de 75 dan tenminste op het verharde deel van die lap grond en de 916 in het gras... die 75 kan alle hulp gebruiken in de strijd tegen de roestduivelals ik haar zo zie is het een type die wel eens een ander baasje kan gebruiken die haar vertroeteld![]()
denk ook een evo, maar ja er kan misschien ook gehobbyt zijn aan de auto
Ik ga er stiekem van uit dat het een gewone turbo is waar Hobby Bob druk aan geprutst heeft. De raamsticker en dat verschrikkelijke nep wortelhouten stuur vind ik ook niet echt van goede smaak getuigen, hoewel sommigen het daar wel niet mee eens zullen zijn.Is geeeen Eeeevoooo, 33 bezitters mogen niet meer reageren !
Reflectorbalk en achterlichten kloppen ooook al niet... zucht
ow jammer. dacht dat het een omgebouwde 155 was (soort van oer 155)Is geeeen Eeeevoooo, 33 bezitters mogen niet meer reageren !
... zucht
Je kent er niks van, dit is duidelijk een omgebouwde Mercedes 190Dow jammer. dacht dat het een omgebouwde 155 was (soort van oer 155)Is geeeen Eeeevoooo, 33 bezitters mogen niet meer reageren !
... zucht
zie je welJe kent er niks van, dit is duidelijk een omgebouwde Mercedes 190Dow jammer. dacht dat het een omgebouwde 155 was (soort van oer 155)Is geeeen Eeeevoooo, 33 bezitters mogen niet meer reageren !
... zucht
Veel plezier.zie je welJe kent er niks van, dit is duidelijk een omgebouwde Mercedes 190Dow jammer. dacht dat het een omgebouwde 155 was (soort van oer 155)durfde het niet te zeggen.
ik ga nu maar een weekendje weg, lekker naar IJmuiden.
Dat is ook mijn meest gegeerde mogelijkheid, én met lederIk gok op een 'standaard' 75 turbo met EVO spoilerkit.