Forum ontmoeting in Amsterdam?

Peiling eindigde op di jun 20, 2006 21:33

Ja
74%
29
Nee
23%
9
Geen mening
3%
1

Totaal aantal stemmen: 39
Rockcity
Advanced Member
Advanced Member

RE: Poll Forum ontmoeting Amsterdam

wo jun 07, 2006 20:46

Leuk initiatief!
Ik ben persoonlijk niet zo'n Amsterdam liefhebber, maar altijd in voor een leuk Alfa feestje.
Ciao, Toine

156 2.0 JTS 2002
Ducati Monster 1200 R 2016

alfaromeo155

wo jun 07, 2006 22:06

Ik zal er ook zijn :D Weer effe dat alfa virus ophalen :D

Giulia2000TS
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

do jun 08, 2006 09:33

Heb JA gestemd. Na 2 keer het weiland en 1 keer woerden is A'dam een leuke variatie. Doen dus.
Dirk - Giulia2000TS

wims
Guru
Guru

do jun 08, 2006 12:58

Ook ja, prima initiatief en ik kom graag in Amsterdam. En ben daarna ook weer blij als ik over de brug (Haringvliet) ons eilandje weer oprijd.
Weet nu nog niet of ik kan, maar de datum staat genoteerd in agenda.

grtz, wims
Na regen schijnt de zon te komen. (mwah.nl)

harold
Full Member
Full Member

do jun 08, 2006 18:16

zal zeker langskomen, heb het niet zo op de binnenstad maar een 'afgesloten' plein is zeker een pré...

prima initiatief Roy.
164 super 3.0v6 automaat, zwart, 96, Xenon, full Meguiars detailed, Eibach lowered, gepoetst door A1 Car Cleaning
Afbeelding

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: Poll Forum ontmoeting Amsterdam

do jun 08, 2006 18:20

heb het niet zo op de binnenstad
Daar is het dan ook niet (sorry Roy :mrgreen:)

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

di jul 04, 2006 15:18

Geachte leden van het forum,

Ten eerste, geweldig dat jullie stemmen over “het Alfa Forum ontmoeting te Amsterdam” voor het grootste deel VOOR ipv TEGEN waren.
De voorstemmers natuurlijk dank voor al jullie positieve berichten welke ervoor hebben gezorgd dat ik met volle inzet blijf doorgaan met het binnenhalen van de vergunning.

De tegenstemmers bedankt voor jullie discretie, ik heb dit ervaren als respect voor mijn initiatief. Hiervoor mijn dank.

Nu de tussenstand (alweer een tussenstand).
Twee weken geleden is de aanvraag voor het evenement in de lokale krant geplaatst. Hierop is geen bezwaar ingediend bij de gemeente. Dit had binnen deze twee weken moeten gebeuren.

Ik ben vandaag langsgereden om de vergunning op te halen maar nu blijkt dat meer dan TIEN instanties hun goedkeurig moeten geven aan dit evenement.
Op dit moment zijn er slecht vier die hun goedkeuring hebben gegeven. Hieronder zitten wel de belangrijkste zoals de Politie van Amsterdam.

Degene die de aanvraag in behandeling heeft verwacht dat de vergunning snel verleend zal worden.

Dit betekent dat we al voorzichtig moeten kijken wie wat kan doen voor en tijdens de ontmoeting.

Wat al vast staat is:
Roel voor de bbq
Robert voor de EHBO
En wat nu?
Wie heeft er ervaring met het organiseren van een Alfa ontmoeting en wil zijn bijdrage leveren?

Over twee weken ga ik op vakantie. Dan ben ik pas begin augustus terug.

Ik lees jullie reacties wel.

Groeten van Roy

Robert 75 V6

do jul 06, 2006 11:44

ik begrijp niet helemaal waar je al die vergunningen voor nodig hebt. wil je een straat of plein vrijhouden oid?
Ik vind het wel SUPER van je dat je deze moeite allemaal doet =D> Dit is de echte clubsfeer!

Maar als we gewoon allemaal in een of ander kroegje ( ik heb wel een paar suggesties ) afspreken dan hoef je alleen maar met de uitbater een paar afspraken te maken. dat zou nog een uitvalsmogelijkheid kunnen zijn als de plannen waar jij nu heel erg je best voor doet niet zouden lukken door ambtelijk geneuzel.

In ieder geval THUMBS UP VOOR JE INSPANNINGEN :thumbs:

Ik wil zeker wél komen, weet nog niet of dat met de auto is ivm parkeerproblematiek of met de trein

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

Re: RE: Poll Forum ontmoeting Amsterdam

do jul 06, 2006 19:06

ik begrijp niet helemaal waar je al die vergunningen voor nodig hebt. wil je een straat of plein vrijhouden oid?
Ik vind het wel SUPER van je dat je deze moeite allemaal doet =D> Dit is de echte clubsfeer!

Maar als we gewoon allemaal in een of ander kroegje ( ik heb wel een paar suggesties ) afspreken dan hoef je alleen maar met de uitbater een paar afspraken te maken. dat zou nog een uitvalsmogelijkheid kunnen zijn als de plannen waar jij nu heel erg je best voor doet niet zouden lukken door ambtelijk geneuzel.

In ieder geval THUMBS UP VOOR JE INSPANNINGEN :thumbs:

Ik wil zeker wél komen, weet nog niet of dat met de auto is ivm parkeerproblematiek of met de trein
De lol is nu dat er geen parkeerproblemen zijn, ik heb het hele plein voor ons geregeld en dan zijn er op het eiland nog voldoende andere (gratis) parkeerplaatsen.

MAW je moet met de auto komen :!:

Ik zal een melding in de Evenementen rubriek plaatsen.

Roeltje 164

do jul 06, 2006 23:19

Adam waar leg tat tan....

BBQ??? :shock:

Oh :idea:

kijken of ik gelijk heel dat gat in de fik ken steken...... :wink: :wink:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

KOMT GOED!!!!!

Mazzels. :lol: :lol: :lol:

*****5Sterren*(6)

vr jul 07, 2006 11:20

Vergunning kan alsnog een probleem worden. Politie heeft nergens moeite mee zolang er niet geschoten, gesnoven, gedeald en gestoken wordt... En 'redelijk' geparkeerd natuurlijk.
Stadsdeel met geitenwollen sokken en overtollig vrouwelijk okselhaar is niet mis vaak. Ieder zijn lol natuurlijk. :wink: :shock: :twisted: :idea: :arrow:

Jorioni Cooperini
Advanced Member
Advanced Member

vr jul 07, 2006 18:42

Super initiatief!!!

Tegen de Jordaan op de Marnixstraat weet ik nog een leuke Alfa Kroeg, uitbater is helemaal lijp van de Alfa's en met de Squadra 33 hebben we er 2 jaar geleden een rit laten eindigen (met lekkere tomatensoep!). Neem maar contact met me op via de PB als je zin hebt om dit aan de meet te koppelen. Klein nadeel is dat de kroeg op 50 meter van een politiebureau is.... :evil:

Ciao
Jorik
1986 Alfa Romeo Alfa 33 1.7 QV 16v corsa...grrrrrrrrrrrrrr
1988 Alfa Romeo Alfa 33 1.7 QV 16v carburateurs...grrrrr
1988 Alfa Romeo Spider 2.0 QV carburateurs...grrrrrrrrrrr
2002 Alfa Romeo 156 3.2 GTA SW...vroemmmmmmmmm
Il Cuore Sportivo della Squadra33

Dottore M
Guru Duplice
Guru Duplice

za jul 08, 2006 11:26