hoi kan ik op mijn alfa 146 1.6 boxer velgen met steek 4x100 monteren?
normaal zit er steek 4x98 op. zonder dat dit ten koste gaat van de stabiliteit!
mvrgr
Emanuel
Geen reden om ze eng te vinden! Ik rij met mijn 33 imola inmiddels vier jaar met 4x100 icm schuifbouten. Je hoeft ze niet te centreren oid, gewoon de bouten erin en klaar. Ik heb de wielen toen nieuw gekocht alleen waren deze niet in 4x98 leverbaar. Ze hebben geen trillingen oid.Maar ook ik vind ze eng
die gele vulringen zijn: CENTREERRINGEN, hier hangt de pasvorm en trilling dus vanaf...Geen reden om ze eng te vinden! Ik rij met mijn 33 imola inmiddels vier jaar met 4x100 icm schuifbouten. Je hoeft ze niet te centreren oid, gewoon de bouten erin en klaar. Ik heb de wielen toen nieuw gekocht alleen waren deze niet in 4x98 leverbaar. Ze hebben geen trillingen oid.Maar ook ik vind ze eng
Let wel op dat je bij dergelijke velgen naafgat problemen kunt hebben, daar heb ik een soort gele vulringen in.
Dank je Ravado, ik geloof dat dat al in het eerste antwoord geschreven is door mij. Goed om het nogmaals onder de aandacht te brengen.die gele vulringen zijn: CENTREERRINGEN, hier hangt de pasvorm en trilling dus vanaf...
rhoi kan ik op mijn alfa 146 1.6 boxer velgen met steek 4x100 monteren?
normaal zit er steek 4x98 op. zonder dat dit ten koste gaat van de stabiliteit!
mvrgr
Emanuel