Ga je naar de transaxledag op 25 juni?

Ja, natuurlijk, met een... (vul auto in)
47%
23
Weet nog niet
35%
17
Neuh, ik heb geen transaxle ne wil er niks mee te maken hebben
18%
9

Totaal aantal stemmen: 49
SPIDERVELOCE1750

RE: Transaxledag

ma jun 26, 2006 00:29

Wat een zalig doch stressy dagje vandaag :shock:

Allereerst kwam de bestelde taxi niet opdagen , maar uiteindelijk na wat belwerk dan toch via een gefrustreerde Citroen chauffeur ( het had erger gekund :roll: ) bij onze vrienden in Axel geraakt . Van daaruit een prachtige lift gekregen naar het verre Gorinchem . :thumbs:

Na wat twijfel aan de slagboom uiteindelijk toch aangekomen bij een lekker aangenaam gevuld veld vol transaxles ( bijna toch , want in alle verwarring ben ik toch even prettig rechtgeveerd toen ik een 159 zag staan ... helaas :lol: ) .

En dan ... Roffel , zenuwen , roffel , neen een andere , dedju , weeral geen 90 ...Tada : Uiteindelijk Tom en zijn schone madam ( ik bedoel niet zijn wagen :wink: ) sierlijk doch kordaat in lijn aangekomen .
Vanaf toen waren wij even van de wereld .... :D

En toen was het plots weer tijd om naar huis te gaan . :(

De fotookes zijn al bekeken maar nog even niet klaar voor publicatie . Behalve dan deze ttz blijkbaar de helden van de dag :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rest mij zeker nog een andere held er aan toe te voegen die uiteindelijk op het einde van de dag , reeds terug in het verloren deel van België , zijn baas kon overhalen om even zijn knipperlichtglaasje aan ons uit te lenen . Merci Rachna ( is dit juist ?) en nonkel Frank :thumbs:

Afbeelding

Kristal

SPIDERVELOCE1750

ma jun 26, 2006 00:40

En als apotheose nog een specialleke voor Marianneke :wink:

Uiteraard ook een geweldige merci voor de ontvangst en organisatie :!:

En ook weer erg leuke mensen achter de avatars leren kennen natuurlijk :D

Kristal

ex0dus
Member
Member

Re: RE: Transaxledag

ma jun 26, 2006 09:12

Lekker geknaagd (idd Yuri * burp* is hier op zn plaats... :D ) .

Grtz, fRank
Ik heb gewoon een gezonde eetlust... of zo :roll:

@ Ramses: mooi he, de QV, zo met Ronals en rood/rode achterlichten?

Afbeelding

@ ex0dus: ik leen je foto even 8) Heb je trouwens nog wat duidelijkheid gekregen over je remmen?
Ja, dat ze het achter niet doen, tenzij ik echt gruwelijk hard trap, dan doen ze het wel. Verder zit er tussen de vacuumslang een tussenstukje, dan kan hij niet genoeg vacuum zuigen, en mis ik een of ander ventieltje. Dus als het daar aan ligt dan is het wel goedkoop op te lossen, hoop ik. Maar hij kon me meer vertellen dan wat hier op het forum aan mij verteld is hehe.

Gelukkig had ik niet de langzaamste 75 (Frank zei dat ie toch moeite had mij bij te houden met zijn 1.6), maar wel de nieuwste. :lol: Ik heb er geen gezien met een nieuwer kenteken dan ik hehe.
Laatst gewijzigd door ex0dus op ma jun 26, 2006 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Marian
Member
Member

ma jun 26, 2006 10:43

Kristal
Wauw, superleuk filmpje! Sharky bleef maar spelen, en op de terugweg was ze inderdaad alweer aan het slapen. Ik vond het ook een leuke dag! We hebben ons goed vermaakt; mooie auto's, gezellige mensen, bbq. In Zandvoort zal het ook wel weer gezellig worden, alleen laat ik Sharky dan wel thuis (honden mogen niet in het hotel geloof ik haha :wink: )
Inderdaad leuk om eens de gezichten achter de nicks te zien hier op het forum.
De foto van Bob met Sharky vind ik ook heel mooi :lol:
Ook het weer zat gelukkig mee, we waren net op tijd binnen allemaal.

GiuliaCorse
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jun 26, 2006 11:59

Ziet er uit als een errug leuke dag, maar zie ik daar nu op de foto's van Co het beruchte zwaar gezochte koffertje in de Novanta?
"Not all those who wander are lost!" -J.R.R Tolkien-"
2000GTV TS 1972
Spider 916 1998
Fiorenzato Ducale compact

frankalfa
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jun 26, 2006 12:01

Wat een zalig doch stressy dagje vandaag :shock:

Allereerst kwam de bestelde taxi niet opdagen , maar uiteindelijk na wat belwerk dan toch via een gefrustreerde Citroen chauffeur ( het had erger gekund :roll: ) bij onze vrienden in Axel geraakt . Van daaruit een prachtige lift gekregen naar het verre Gorinchem . :thumbs:

Na wat twijfel aan de slagboom uiteindelijk toch aangekomen bij een lekker aangenaam gevuld veld vol transaxles ( bijna toch , want in alle verwarring ben ik toch even prettig rechtgeveerd toen ik een 159 zag staan ... helaas :lol: ) .

En dan ... Roffel , zenuwen , roffel , neen een andere , dedju , weeral geen 90 ...Tada : Uiteindelijk Tom en zijn schone madam ( ik bedoel niet zijn wagen :wink: ) sierlijk doch kordaat in lijn aangekomen .
Vanaf toen waren wij even van de wereld .... :D

En toen was het plots weer tijd om naar huis te gaan . :(

De fotookes zijn al bekeken maar nog even niet klaar voor publicatie . Behalve dan deze ttz blijkbaar de helden van de dag :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rest mij zeker nog een andere held er aan toe te voegen die uiteindelijk op het einde van de dag , reeds terug in het verloren deel van België , zijn baas kon overhalen om even zijn knipperlichtglaasje aan ons uit te lenen . Merci Rachna ( is dit juist ?) en nonkel Frank :thumbs:

Afbeelding

Kristal
Held? :oops: dat is te veel eer hoor voor zo'n stom stukje plastic! En daarbij ik moest wel he, Ragna (zo dus :wink: ) had besloten dat jullie dat glaasje gingen meenemen... :wink:
Geen dank, zorg maar dat t masjien gekeurd wordt!
Grtz, fRank
Poetsen is voor mensen met patina-angst...

SPIDERVELOCE1750

ma jun 26, 2006 12:05

Ziet er uit als een errug leuke dag, maar zie ik daar nu op de foto's van Co het beruchte zwaar gezochte koffertje in de Novanta?
Inderdaad \:D/

Dank zij De Rode Ridder alias Berlinista alias Rik hebben we het op de kop kunnen tikken . Samen met een bak vol lekkers zodat ik zonder koude voeten in de Spider kan zitten . :wink:

Onze fotookes zitten eindelijk ook in een albummeke , met een verdacht hoog Novantagehalte :oops:

Kristal

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jun 26, 2006 12:23

Kristal
Mooi filmpje Kristal, alleen een beetje kale bedoeling met die twee gasten links in het filmpje :wink:
Ik vond het ook leuk om de gezichten achter het scherm te zien.
Afbeelding

@GTVCo Ik heb gisteren de velgen AZEV-A betaald (volgens mij deze met de brede rand) en ze gaan morgen op de post. Eind van deze week verwacht ik ze. Ik hoop zo dat ze passen en goed staan. Wacht nog even met de bandjes tot ik zeker weet dat het goed zit. En misschien ga ik verder zoeken naar twee velgen voor de voorwielen.
Dus voor het geval dat je nog wat tegenkomt :?:
- AZEV-A 5x98 7,5 tot 8J 16" ET 0 tot 10. Spreek je snel :thumbs:
Laatst gewijzigd door Alfa-Corazon op ma jun 26, 2006 16:21, 2 keer totaal gewijzigd.

ex0dus
Member
Member

ma jun 26, 2006 12:25

Niemand heeft staan kwijlen bij mijn 75. :cry: :cry: :cry: :cry: :P

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

ma jun 26, 2006 12:38

Ik was veel te druk met handjes geven, heb bijna geen wagen gezien.
Ik had mijn fototoestel ook bij mij, maar niet gebruikt.
Heb ik jou gezien/gesproken?

SPIDERVELOCE1750

ma jun 26, 2006 12:42

Zelfde vraag hier : Hebben wij mekaar gesproken ? Ik heb namelijk ook met een aantal mensen gesproken waarvan ik geen flauw idee had wie ze waren :oops:

Misschien zelf je mooie bolide even posten Exodus ? :wink:

Kristal

ex0dus
Member
Member

ma jun 26, 2006 13:46

Hehe maakt niet uit, maar deze is het.
Afbeelding

Je kunt niet iedereen spreken natuurlijk, als je iedereen handjes moet lopen geven ben je al een halve dag bezig. :D Volgende keer leer je weer meer mensen kennen en de keer daarop nog meer, etc. Ik heb ook helemaal geen speciale 75 ofzo, gewoon standaard. Had ook liever een V6, maar ja, kaching he. :oops: Ik ben in elk geval samen met Yuri en Frank gekomen, en mijn vriendin was er ook bij, maar die is niet zo auto freak, maar ze was toch meegegaan. ;)

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jun 26, 2006 16:28

Takkeweer op de terugweg maar de blik van een alfetta gtv en enkele smilies in een verse 90v6 in mn achteruitkijkspiegel maakte veel goed... :mrgreen:
Grtz, fRank
Tja, ik zou die vieze 75, die even het zicht in je spiegel vervuilde ook maar snel vergeten. :cry: :wink:
Behalve dan deze ttz blijkbaar de helden van de dag :
[foto]
Kristal
Da's veel te veel eer voor die rare vogel in dat donkerblauwe shirt die geheel ongevraagd bovenop jullie nieuwste kindje ging zitten! :oops:
Hehe maakt niet uit, maar deze is het.
Afbeelding

Je kunt niet iedereen spreken natuurlijk, als je iedereen handjes moet lopen geven ben je al een halve dag bezig. :D Volgende keer leer je weer meer mensen kennen en de keer daarop nog meer, etc. Ik heb ook helemaal geen speciale 75 ofzo, gewoon standaard. Had ook liever een V6, maar ja, kaching he. :oops: Ik ben in elk geval samen met Yuri en Frank gekomen, en mijn vriendin was er ook bij, maar die is niet zo auto freak, maar ze was toch meegegaan. ;)
Zet de volgende keer de motorkap open, dat helpt. (echt!)
Hoewel???????
Afbeelding
staan ze nog de andere kant op te kijken! :lol: Tja, die V6-en kennen we zo langzaamerhand wel. :wink:

Maar zonder dollen, da's echt een mooie auto hoor! :thumbs: Echt helemaal niks mis met zo'n Alfa 75 1.8 ie U9 (indy) 122 pk 1150 kg, enz (nee, geen rdw geraadpleegd, gewoon kennis paraat :oops: )

Ik ga een gokje doen: staan jij en je vriendin hier achter de 159? 8-[
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Alessandro op ma jun 26, 2006 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jun 26, 2006 16:38

Ja natuurlijk, met een Alfetta of een 75. :wink:
Als je met de 75 komt, zet er dan in GODSNAAM de zomerwielen weer op, want als ik die wieldoppen van jou zie, lust ik geen barbecue meer :wink:

Goed dat je erbij kunt zijn, top! :thumbs:
=; @ deze meneer:
Afbeelding

Heb je nog een hap naar binnen kunnen krijgen??
Afbeelding

:biggrin:

Sorry martijn (alias TiTaTo) :oops: Had ik al gezegd, dat jij de mooiste 75 van de dag hebt? :thumbs:

@novantamanu: natuurlijk vind ik dit de mooiste naamplaat! :blue_cool: :
Afbeelding
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

ma jun 26, 2006 17:24

Ik krijg bijna altijd wel een hap naar binnen 8)
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Terug naar “Evenementen”