vangeel

Verschil in gele koni's ?

vr jun 23, 2006 18:26

Ik heb een aanbieder die gele Koni's aanbiedt voor vele malen duurder dan ze nieuw bij bijv. ARPARTS te koop zijn.
Ik heb hem hierop geattendeerd (in de hoop dat het een typefout is en hij ze voor een leuke prijs wegdoet).
Hij zegt dat er wel degelijk verschil is, dat deze veel dikkerin diameter zijn en zijn bestemd voor de racerij.

Weet iemand of dit kan kloppen ?

Rees-Cees

Re: Verschil in gele koni's ?

vr jun 23, 2006 18:49

Ik heb een aanbieder die gele Koni's aanbiedt voor vele malen duurder dan ze nieuw bij bijv. ARPARTS te koop zijn.
Ik heb hem hierop geattendeerd (in de hoop dat het een typefout is en hij ze voor een leuke prijs wegdoet).
Hij zegt dat er wel degelijk verschil is, dat deze veel dikkerin diameter zijn en zijn bestemd voor de racerij.

Weet iemand of dit kan kloppen ?
Ja kan kloppen. mijn schokdempers zitten in rode Konihuisjes en zijn het zeker niet :!: De zuigerstangen zijn bijna 2x zo dik dan die van de sportieve gele Koni's.

Wil je het zeker weten dan mail je naar Koni en vraagt nav het nummer op de demper wat voor dempers het zijn.

vangeel

RE: Verschil in gele koni's ?

za jun 24, 2006 22:31

Nu we elkaar toch weer spreken:
Kom je die poster nog een keer halen en breng je gelijk een koplamphuis met ring mee ?

Groeten,

John

Rees-Cees

Re: RE: Verschil in gele koni's ?

zo jun 25, 2006 12:32

Nu we elkaar toch weer spreken:
Kom je die poster nog een keer halen en breng je gelijk een koplamphuis met ring mee ?

Groeten,

John
maandag ga ik even bij usato snuffellen

Terug naar “Algemene Technische vragen”