Zoiets ??gaap

Leo.
Je doet ook echt geen enkele poging om misschien ook maar een beetje geaccepteerd te worden he? Vind het allemaal best hoor maar jij bent degene die elke keer aangepakt word, het lijkt erop dat je het een soort wel leuk vind .Wat een sneu stelletje zeg. Ik lees verder...
Mooi hoor, we zitten nu met een boos en diep beledigd varkenLeuk dat er een foto van de Heer van de Sterren opduikt, maar hoort die niet in het smoelenboek-topic [/u]?
Ik zag de stand en het aantal stemmen pas toen ik zelf ook gestemd had...Het feit dat hier meer dan 60 mensen stemmen.. en met een vrijwel gelijke uitkomst.. chapeau gentlemen... en dames (vind het zelf altijd flauw als die vergeten worden dus vandaar... ik bedoel dit als in gewoon gelijkrecht!)
Groetjes Saskia, die niet heeft gestemd!
Idd - hoe kan dat nou? Ik heb geen idee wat de stand is want ik heb niet gestemd.....Ik zag de stand en het aantal stemmen pas toen ik zelf ook gestemd had...Het feit dat hier meer dan 60 mensen stemmen.. en met een vrijwel gelijke uitkomst.. chapeau gentlemen... en dames (vind het zelf altijd flauw als die vergeten worden dus vandaar... ik bedoel dit als in gewoon gelijkrecht!)
Groetjes Saskia, die niet heeft gestemd!