Hey, hallo.
Zit zelf nog wel eens op defensieforum.nl. Daar heb je ook een hoop lui die enkel en alleen om het provoceren posten. Nu wil ik niet zeggen dat 5sterren(6) ook zo'n baasje is, maar ik ben er wel achter dat doodzwijgen het beste werkt.
Als je in een discussie zit met iemand waar niet mee te praten valt, waarom zou je dan nog reageren?
Je overtuigt de ander never-nooit-niet en het frustreert alleen maar.
Heb zelf trouwens ook wel eens oeverloze discussies gevoerd (temperament, denk ik) maar ga niet meer op alles reageren.
Zal op dit forum ook niet overal op antwoorden tenzij ik een niet al te zinloze bijdrage kan leveren.
Waar ik wel moe van word: Onschuldige reacties als "ik wil alleen maar zinvol discussiëren en niemand kwetsen" terwijl dat (ook na aangeven door gekwetste) wél gebeurt! Dit soort lui met plaat voor de harses waar je nog eens vier Walrus-klasse onderzeeboten van kan bouwen moet je eigenlijk gewoon weren!
Aan de andere kant: Misschien zijn ze wel eenzaam en hebben ze een minderwaardigheidscomplex. Tja, daar zijn anonieme fora ook heel goed voor.
Blijft de vraag wie de wijste is....
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Nu: Twingo '11 en op zoek
Auto's gehad:
'69 Giulia Super, '90 75 TS,
'90 164 2.0 TS, '92 155 2.0 TS ,
'94 155 1.8 TS, '99 145 1.6 TS Jr.
I don't wanna grow up