Ciao Pilota!
Nah, de eerste zomerdagen zijn alweer volop aanwezig, de eerste BBQ's zijn ook alweer achter de rug en waarschijnlijk zit menigeen ook vastgeroest in de terrasstoelen. Kortom de vakanties komen er weer aan.
Leek mij wel leuk om in dit topic Een verzameling van vakantieverhalen en -foto's te zetten met je 155. Nu duurt het nog even voordat Sophietje de vele kilometers mag vreten, want heb pas eind Augustus vakantie, maar dan gaan we ook meteen goed op weg
JP's Gumball 3000 anno 2006:
Allereerst vertrek ik vanuit Leiden naar Praag. Lekker veel Autobahnkilometers, dus kan ik eindelijk eens echt kijken wat er nog oud het beestje te persen valt. Dit wil ik in een da gaan doen (1000 km), maar natuurlijk wel met een co-piloot
Na een paar dagen Praag rijd ik door naar Italia-Nord. Een vriend van me is nu een paar maanden door de Alpen aan het trekken en die zit eind Augustus ergens in de Dolomieten verstopt, Dus dan 1000 kilometer Bergpassen, Haarspeldbochten en meer leuk stuurwerk.
Tenslotte weer ruim 1000 kilometer terug naar Leiden. Terug via Zwitserland, Elzas, Luxemburg en misschien in een gekke bui via de Ardennen.
Kortom, heb er nu al zin in, dit alles in anderhalve week a twee weken af te leggen. Nu maar even duimen dat Sophietje het trekt. In ieder geval genoeg mogelijkheden voor mooie foto's!!!
En dan nu aan jullie!