Beste leden van het forum,
Vol enthousiasme heb ik mij gestort in het organiseren van een Forum meeting in Amsterdam.
Op een gegeven moment kwam zo'n ontmoeting in Amsterdam ter sprake en ik ben meteen gaan polsen bij de buren hoe dat zou vallen: positief dus.
Ook de eerste berichten op het Forum waren erg bemoedigend en hebben tot een vergrootte inzet geleid.
Inmiddels heb ik tijd geïnvesteerd en kosten gemaakt voor de aanvraag van het evenement en het plaatsen van het evenement in de (lokale) kranten.
In mijn enthousiasme en met de bedoeling het goed te doen heb ik echter niet bij stil gestaan of er wel behoefte is om een forum ontmoeting te organiseren in Amsterdam.
Mijn excuses hiervoor.
Ik heb een aantal super leuke reacties mogen ontvangen op het forum, maar lang niet iedereen heeft gereageerd.
De afgelopen keren heeft deze ontmoeting plaats gevonden in de polder of op een ander groot buitenterrein. Gelukkig heeft een mede forumlid mij hierop gewezen.
Een ontmoeting in Amsterdam houdt in:
- minder ruimte;
- meer regels;
- misschien parkeerproblemen (ik denk dat het voor dit eiland meevalt)
Maar Amsterdam heeft ook zijn charmes (jullie wel bekend).
Graag wil ik doormiddel van een Poll te weten komen hoe jullie denken over een forum ontmoeting in Amsterdam.
Als blijkt dat de meerderheid positief is dan zal ik mijn best doen om de vergunning binnen te slepen.
Uiteraard blijf alle hulp welkom.
Is het meerderheid negatief, dan blaas ik de boel af en blijven we even goede vrienden.
Want beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Met vriendelijke groet,
Roy