Ik ben bijna weer zover dat mijn 33 de straat op kan. Ik heb er motorisch, technisch en elektrisch ontzetten veel aan gedaan om hem weer goed te krijgen. Een aantal maanden werk, en heeeel veel bloed zweet en tranen. Nou lag ik gisteren nog even onder de auto om het spruitstuk vast te maken en zag ik tot mijn grote schrik roestvorming bij het spatbord. Toen ik even iets verder keek ontdekte ik rechtsachter een gat naast de dorpel

Onder aan mijn bestuurdersdeur is ie ook al flik aan het rotten, maar dat is een kwestie van een stuk uitsluipen, plaat inlassen en zelf een rand bijwerken met lak. Dit wist ik van tevoren, maar die dorpel dus niet

Ik weet dat er op het forum een aantal mensen erg handig mee zijn, weten hoe het hoort en waar op gelet moet worden bij het inspecteren van de bodem. Mijn vraag is dus, wie heeft de materialen en is bereid mij te helpen voor niet al te veel geld? Ik ben student en studeer HTS autotechniek. Ik vind het leuk er wat van te leren en ben geen totale leek...

Speeder