Goed gezien lijkt me.Die heb wel iets weg van de 8c toch![]()
Nee. In september 2005 is Luc Donckerwolke van Lamborghini naar Seat overgestapt en Da Silva heeft zijn plek provisorisch overgenomen. Sinds december 2005 is Da Silva ook voor Lamborghini verantwordelijk en heeft de Miura conceptretrowatdanookvoordinges gedaan. Hij is idd nog steeds chef designer voor de Audi Gruppe.@Kroehlur
Bij mijn weten werd Da Silva headhunted voor Seat maar is sindsdien gepromoveerd tot hoofd ontwerper voor de Audi groep waaronder de merken Audi, Seat en Lamborghini behoren. Ja, ik vind de ontwerpen van Da Silva fraai en zijn vertrek is een gemis voor Alfa Romeo.
Not mine!Google is your frind mr. ster.
Da Silva is in december 2005 naar Lamborghini gegaan.
Als je dan tóch mieren wilt copuleren: het is de'Silva. Met een apostrof.Not mine!Google is your frind mr. ster.
Da Silva is in december 2005 naar Lamborghini gegaan.
Het is bovendien: De Silva. Bovendien ging het over een la in zijn oude bureau die openging met oude tekeningen. Al zat ie nu bij BMW, het gaat om wat ik suggereerde.
Ja, tuut! De Leon I smoelde naar oude Alfa. Om precies te zijn: de Sud. Kijk maar eens driekwart van achteren naar een Leon en een 5-deurs Sud en sta versteld.Nieuwe Seat's 'smoelen' ook meer naar recente Alfa's.
Tjah, meneer De-Da-Du'Silva heeft tijdens zijn 'Alfa 156 periode' al eens in interview verteld dat hij de Alfasud een van de best geslaagde auto ontwerepen ooit vond (wat het ook is natuurlijk)Ja, tuut! De Leon I smoelde naar oude Alfa. Om precies te zijn: de Sud. Kijk maar eens driekwart van achteren naar een Leon en een 5-deurs Sud en sta versteld.Nieuwe Seat's 'smoelen' ook meer naar recente Alfa's.