Ha , Co !Enfin waar het om gaat hier mijn fotookes
Deze vind ik nu echt heel goed

Je hebt duidelijk naar veel andere fotookes aan 't loeren geweest en je bent er nu een oogske voor aan 't kweken

Goe bezig .
Manu .
Ha , Co !Enfin waar het om gaat hier mijn fotookes
Is nonkel Frank een beetje jaloers op Marco misschien ?Jaja,lach maar om die ballonbandjes of de gezinsvelgen,ik weet het ze hebben al een keer hèèl lelijk gedaan.Maar wel een hele rit in België gereden zonder ook maar 1x iets te raken.Dus vanaf nu omgedoopt in de "rittenwieltjes"Ps Co; 'gezinsvelgen eronder?'![]()
Enfin waar het om gaat hier mijn fotookes
Is nonkel Frank een beetje jaloers op Marco misschien ?![]()
Kristal
Jaloers op de deelname uiteraard ...Is nonkel Frank een beetje jaloers op Marco misschien ?![]()
Kristal![]()
Ik jaloers ? Op wat? Op t gezin of op de auto?![]()
Grtz, fRank
Niet goed gekeken Sjoerd . Ik maak er sowieso een sport van om vreemde eenden in de bijt te hebben ...hoe zit dat met die vreemde eend die er tussen zit? was het erg moeilijk om er een 2 liter nord motor in te bouwen.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaha![]()
![]()
![]()
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto ... y=U487NCVR
Ja dat wel natuurlijk. Had vanzelfsprekend kunnen inschrijven maar had gekozen voor een dagje thuis (ook wel eens lekker tot 12 uur in je nest liggen!Jaloers op de deelname uiteraard ...Is nonkel Frank een beetje jaloers op Marco misschien ?![]()
Kristal![]()
Ik jaloers ? Op wat? Op t gezin of op de auto?![]()
Grtz, fRank![]()
Of op het niet in Manu's gezelschap kunnen verkeren ?![]()
Kristal
Enne uw manneke kan schijnbaar niet zonder míj; ik kreeg nog sms bericht van m, dusse....![]()
![]()
Grtz, fRank
Enne uw manneke kan schijnbaar niet zonder míj; ik kreeg nog sms bericht van m, dusse....![]()
![]()
Grtz, fRankFoefelare ... Ik had al zo'n vermoeden maar nu weet ik het zeker ... Mijn man valt op trekhaken
![]()
![]()
Kristal
Hmmm moet maar zorgen dat de Juul snel klaar is, zag er weer vreed gezellig uit.
Maar wel een erg zware rit geloof ik.
![]()
![]()
Tja,die taxi zat een beeteken vast in de modder.Die foto daarvan is echter de schuld van mijn vrouw,ik mocht niet verder rijden voordat ze daar een foto van had genomenHmmm moet maar zorgen dat de Juul snel klaar is, zag er weer vreed gezellig uit.
Maar wel een erg zware rit geloof ik.
![]()
![]()
Over goede smaak gesproken : Anja heeft die duidelijk ookTja,die taxi zat een beeteken vast in de modder.Die foto daarvan is echter de schuld van mijn vrouw,ik mocht niet verder rijden voordat ze daar een foto van had genomen![]()
@Kristal,die jongeman van dat andere forum heeft in ieder geval een goede smaak van auto om verliefd op te worden
Dank u,dank u,dank u,niet zoveel complimenten ge doet mijOver goede smaak gesproken : Anja heeft die duidelijk ookTja,die taxi zat een beeteken vast in de modder.Die foto daarvan is echter de schuld van mijn vrouw,ik mocht niet verder rijden voordat ze daar een foto van had genomen![]()
@Kristal,die jongeman van dat andere forum heeft in ieder geval een goede smaak van auto om verliefd op te worden![]()
Uiteraard ook omdat ze met jou getrouwd is![]()
Kristal