En betalen he, anders nog niks te schroeien en t knagen.Vriend, checkYep!![]()
Ps Co hebben wij eigenlijk al ingeschreven voor genoemd vleesschroeifestival?
Grtz, fRank
Uuuh weet ikke niet denk het niet,is het met voor inschrijving?Zo ja dan moeten we dat maar snel even doen,anders niks dooie beesten verschroeien voor ons![]()
Heb mezelf net aangemeld.
Grtz, fRank
Helaba twijfelaar ... met dienen 2l hebben we al gereden héJa natuurlijk, met een Alfetta of een 75.
Als je met de 75 komt, zet er dan in GODSNAAM de zomerwielen weer op, want als ik die wieldoppen van jou zie, lust ik geen barbecue meerJa natuurlijk, met een Alfetta of een 75.
Daar geloof ik nu niets van
Als je met de 75 komt, zet er dan in GODSNAAM de zomerwielen weer op, want als ik die wieldoppen van jou zie, lust ik geen barbecue meer![]()
Tjonge jonge jonge, die zijn er al lang af hoor.Als je met de 75 komt, zet er dan in GODSNAAM de zomerwielen weer op, want als ik die wieldoppen van jou zie, lust ik geen barbecue meerJa natuurlijk, met een Alfetta of een 75.![]()
Goed dat je erbij kunt zijn, top!
Dat zou je toch niet zeggen, de laatste paar dagenHet is ten slotte al zomer.
Niks mis met een spelletje frisbee tijdens de bbq!Als je met de 75 komt, zet er dan in GODSNAAM de zomerwielen weer op, want als ik die wieldoppen van jou zie, lust ik geen barbecue meerJa natuurlijk, met een Alfetta of een 75.![]()
Goed dat je erbij kunt zijn, top!
oeoeoeoeoeoew ... ik duim alvast voor je!Als alles goedloopt zijn de Belgische Cosa-Nostra leden aanwezig![]()
![]()
Kristal
Mooi!
Needless to say dat ik ook van de partij zal zijn met mijn 90 2.0 TS 8v denkik!?