gr Roel

dat kan roelTJE wel alleen denk ik zoNatuurlijk ben jij ook welkom hoor, nog een paar vrijwilligers en dan kunnen we gelijk het blok in de wagen tillen
![]()
![]()
![]()
@matramurena; Sgoed zal ik eens doen!dat kan roelTJE wel alleen denk ik zoNatuurlijk ben jij ook welkom hoor, nog een paar vrijwilligers en dan kunnen we gelijk het blok in de wagen tillen
![]()
![]()
![]()
Alleen drinkt i wel bier voor vier dan![]()
Even voor de duidelijkheid, je legt geen Alfablok in een Murena!!!
je hangt er wat franse accesoires omheen
Oja, dit riekt naar een beginnende BELGISCHE forummeeting!!!!!
Kijk je wel uit met RVS in aluminium delen? Dat gaat vreten...alle bouten, moeren etc. worden vervangen door mooi glimmende RVS exemplaren
dat kan roelTJE wel alleen denk ik zo
@ Dre ehhhh, ja wat moet ik daar op zeggen alszijnde geboren bourgondierAlleen drinkt i wel bier voor vier dan
Aldus AndrettiPcies dat dacht ik al
![]()
Nou wachten maar tot MM terug is uit praag
ook wel een lekker cluppie die Simca boys bij elkaarGeplaatst: 29u31c01 Onderwerp: RE: Alweer een Murena met Alfa-power
--------------------------------------------------------------------------------
Had wat foto's van het blok in wording op de achterklep gelegd tijdens de meeting. Veel leuke reacties op gehad. Men verwacht veel van het Alfa blok in mijn wagen... Volgende meeting zal leuk worden als het blok erin ligt!
http://oscar.messageboard.nl/7101/viewtopic.php?t=453