TD-man

koppeling vervangen

wo mei 10, 2006 22:38

hellow,

na 250d km hoor ik drukgroep lager beetje raspen als ie in z'n neutraal staat met koppeling uit... normaal? kan ik nog lang mee door?
koppelingsplaten zelf die zullen de 4 ton nog wel halen...

graag ervaringen :)

grtz

C.M.
Newbie
Newbie

RE: koppeling vervangen

ma mei 15, 2006 22:58

Niet normaal, Haal er maar uit voor je helemaal stil staat
400000 km ???????? wel erg veel voor nederlandse omstandigheden
BEROEP: ALFA MONTEUR
Race engineer alfa 147 gta cup
kampioen 2004 o.c.
Fiat 850, 128, 128 rally, 131, Ritmo 85s, Croma 2.0
Alfa 156 1.8

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

ma mei 15, 2006 23:02

Daar moet je je geen zorgen om maken - pas als ie zwaar en snel anders (ZAGEN) gaat klinken wel....

Iets mag je gerust horen, was in "the old days" met oudere auto's heel normaal.... kan best nog lang duren zo.
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

TD-man

di mei 16, 2006 16:49

hmmm ok... ik wacht wel af. maar 4 ton zal ik met die lagers niet halen dus. van de zomer in kroatie voor 'n paar tientjes nieuwe platen eronder en de hele reutemeteut.

@ CM: als je fatsoenlijk rijdt moet 4 ton ook in NL lukken denk ik. maar rijdt veel buitenland dus dan lukt t sowieso wel

giulia-tom
Guru Duplice
Guru Duplice

Re: RE: koppeling vervangen

di mei 16, 2006 22:46

hmmm ok... ik wacht wel af. maar 4 ton zal ik met die lagers niet halen dus. van de zomer in kroatie voor 'n paar tientjes nieuwe platen eronder en de hele reutemeteut.

@ CM: als je fatsoenlijk rijdt moet 4 ton ook in NL lukken denk ik. maar rijdt veel buitenland dus dan lukt t sowieso wel
Heeee.......vertel!......dan ga ik ook even naar Kro-natië :wink: (met de 75 qv) want 400 euri aan plaat en drukgroep wordt je ook niet vrolijk van!
:evil:
nr: 2714

ALFACENTRO

Afbeelding

doorlopende antiroestweken AlfaCentro

TD-man

do mei 18, 2006 12:59

nou in Istrie, dicht bij italy he:P, zijn alfa's heel populair. het barst daar dan ook van het goedkope immitatie materiaal (er wordt gezegd dat bijv. immitatie draagarmen beter zijn dan de originele... en na 40k mag ik idd niet klagen). om een indruk te geven, voor 180 euro nieuwe setje draagarmen. alleen al bij de automaterialen boer betaal je 230 voor die krengen, laat staan monteren. en dan heb ik waarschijnlijk ook nog vet veel betaald (maar ze hadden gratis mijn bumpers er weer op gezet die ik er af gereden had).

uurloon kost daar helemaal niks.

dus als tip; zoek via internet een of ander iemand die het voorwerk voor je doet, dat als je daar komt je voor n mooi prijsje geholpen kan worden. en laat gelijk distributie doen ofzo:)

Terug naar “Algemene Technische vragen”