Een gepersonaliseerde Mercedes misschien ?Hmm, heb je nog wat leuks om te ruilen?Kwanta kosta epoca![]()
![]()
Opmerking kan ik wel hebben hoor, en 'bekennen' dat het een verkeerde koop is geweest boeit me niet zoveel, dat moge duidelijk zijn. Het is alleen het 'zie je nou wel' gevoel dat ik er aan over heb gehouden... En daarom voor mij geen gas meer, hoe goed anderen er ook mee rondrijden. IK persoonlijk VIND het niks, da's alles.je wist het
Dus dit heeft nix nada noppes met gas te maken. Je hebt gewoon een verkeerde koop gedaan.
Maar dat bekennen is moeilijker dan te roepen dat gas ellende is.
Sorry voor de recht voor zijn raap opmerking, maar gezien de algemene gas ervaringen lijkt me dit gewoon duidelijk.
Ik héb alleen geen 2 a 4 uur (sleutelen omdat het móet is niet leuk). En al helemaal niet om die in een auto te steken die a) niet zo goedkoop rijdt als gehoopt en b) me ergert door trager en minder leuk te zijn dan iedere andere 75 die ik ooit gehad heb. Deze oplappen en verder rijden zou ik goed geld naar kwaad geld vinden. En hoe betrouwbaar een AX is zullen we zien, ze zijn in iederg geval goedkoper dan een paar schoenenBeetje vent legt er in 2 a 4 uur een ander koppangetje in en dan weet je wat je hebt!!!![]()
Hiep hoi een AX!!! Ja die zijn veel betrouwbaarder he ?![]()
Emilio raakt de spijker.. Spyker???
Dat is in ieder geval wel duidelijk. Maar, heb je het wel een eerlijke kans gegeven? Je zegt ook zelf al dat je van te voren altijd geroepen hebt dat gas niet is om op te rijden. En je wist dat de koppakking eraan zat te komen...Het is alleen het 'zie je nou wel' gevoel dat ik er aan over heb gehouden... En daarom voor mij geen gas meer, hoe goed anderen er ook mee rondrijden. IK persoonlijk VIND het niks, da's alles.
Ik Heb het ook een paar keer op gas geprobeerd:
-Volvo 240 Plof backfire ,auto in de as.........
-Renault super 5 (24 liter tank) plof bij 98000km...
-Dodge Ram v8 magnum. viel steeds stil ondanks impco installatie...
Tja en thuis ben ik toen ook maar op keramische platen gaan koken ,je weet maar nooit.