Reddevil

RE: TN-BF-31 in coma?!

za mei 13, 2006 13:22

sterkte gewenst, bij het verwerken van de schrik uiteraard en de verdere afhandeling.

Zoals al aangegeven stond je vrouw/vriendin stil. Zolang dit maar opgenomen is in het rapport sta je sterk, ander wordt het een getouw trek waardoor het snel wordt afgedaan met een 50/50% regeling. Persoonlijk zou ik daarmee niet akkoord gaan. Hopelijk heb je dan ook een rechtbijstandsverzekering en krijg je een goede pleit(st)erteogewezen, en anders zoek je er één die zich wel vast wil bijten in deze materie :wink:

afijn d'r is genoeg jurisprudentie daarover te vinden: doe je voordeel ermee.

Overigens schrik niet van de dagwaarde van jouw auto, tenzij deze anders is getaxeerd!!

de hoogte daarvan is 2200 euro. (bijbenadering) Inderdaad je wordt er nooit beter van.

Ciao!
Stefan

Ps. de reactie van de vrouw is niet echt terzake doende. Het technisch onderzoek zal ongetwijfeld uitwezen dat ze niet (afdoende) geremd heeft, anders stonden d'r wel van die markeer tekens op het wegdek :idea:

MightyMarcel

Re: RE: TN-BF-31 in coma?!

za mei 13, 2006 13:57

Ps. de reactie van de vrouw is niet echt terzake doende. Het technisch onderzoek zal ongetwijfeld uitwezen dat ze niet (afdoende) geremd heeft, anders stonden d'r wel van die markeer tekens op het wegdek :idea:
euhm, als je met een moderne auto met abs remt heb je lang niet zo vlug remsporen als bij een ouderwetse auto waarbij de wielen gewoon blokkeren.

nou weet ik niet hoe modern een vivio is, maar toch.

Alfisti Gianluca
Member
Member

zo mei 14, 2006 00:22

Ik heb rechtsbijstand in m'n WA+ pakket, en zal zoveel mogelijk aankaarten wat mogelijk is. Wat er ook vergoed wordt, alles is beter dan niets, maar ik zal proberen er zoveel mogelijk uit te krijgen Wordt vervolgd dus...

Ciao,
Jean-Luc
Ex-Alfa Romeo 146 1.4 TS 16v Junior

Alfagek
Guru Duplice
Guru Duplice
Contacteer: Website

zo mei 14, 2006 12:32

Is idd balen, zoiets. Maar zoals anderen ook al roepen, als ze echt helemaal stil stond, is bij beginsel de tegeligger altijd fout... Die rijdt immers tegen een stilstaand object aan... Een Vivio met ABS zal waarschijnlijk nog geboren moeten worden, dus zouden er wel degelijk een paar van die grijs/zwarte srtrepen op de weg moeten staan...

Het is natuurlijk gewoon pech, het kan iedereen overkomen dat ie niet helemaal op zit te letten en op de automatische piloot elke dag dezelfde route rijdt...

Gelukkig verder geen persoonlijk letsel.

Suc6 met de afwikkeling.

Groetjes,
Alfagek
Bas
Nu:
33 1.7 16v
Toen:
6x 164 (TS, V6, V6, TS, TS LPG, TS LPG)
7x 33 (1.5 IE, 1.7 IE, 1.4 Imola, 1.7 IE SW, 1.5 IE, SW 16v, 1.3)
1x 75 (1.8 IE)
3x 146 (1.6 TS G3, 1.8 TS G3, 1.9 JTD)
1x 155 1.8 TS 16v G3
1x 145 2.0 TD
1x 90 2.0 carbs

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”