Lijkt me leuk om in deze topic alle links te verzamelen naar on-line foto-albums en de betreffende topics, zodat er een mooi overzicht komt van wat we met z'n allemaal uitspoken tijdens onze vakanties.

Wie bijt de spits af?
Thanks, ik heb gelijk nog wat meer foto's toegevoegd in een album.Hier het linkje naar de Frankrijk-per-75-topic van TiTaTo.
Correctie: rechtstreeks linken vanaf mijn-album kan WEL.
Kunstgreep: vervang het is-teken in de url door een min-teken, en zet .jpg achteraan de link.
Prachtige foto ! Waar is dit ergens ?Correctie: rechtstreeks linken vanaf mijn-album kan WEL.
Kunstgreep: vervang het is-teken in de url door een min-teken, en zet .jpg achteraan de link.
Goeie tip, dankCorrectie: rechtstreeks linken vanaf mijn-album kan WEL.
Je hebt een prachtige reis gemaakt zo te horen.Bovenstaande foto is het Lac de Ste. Croix, nabij de Grand Canyon du Verdon. Zeer indrukwekkende omgeving daar, met extreme hoogteverschillen. Eigenlijk één van de weinige "toeristische" plekken waar we geweest zijn, maar gelukkig viel de drukte in het voorseizoen heel erg mee.
Ehh, we hebben uiteraard op meerdere plaatsen gestopt, maar ik weet niet precies waar Le couloir du Samson is. Geen gieren gezien, wel bergklimmers die de paar honderd meter hoge rotswand omhoog kwamenHeb je ook gestopt aan 'Le couloir du Samson' ?, een zeer diep uitgesneden gorge van de verdon.
Als je geluk hebt kun je dan gieren zien die op een 10-tal meten onder je in dat dal vliegen, impressionant.