ik ben Geslaagd

Dus ik ben tegenwoordig ook stek monteur!!!
Nu de schouwing van de werkplaats en ik kan aan de slag!!
Ik mag nu wettelijk gezien airco's onderhouden (diagnose,repareren,legen,afpersen, vullen etc) en dat allemaal op een milieu vriendelijke maniergefeliciteerd, maar wat houd het eigenlijk in.
Rens
Hoop ik voor je dat jij de koudemiddelregistratie niet hoeft bij te houden want dat is dus werkelijk abracadabra, maar in ieder geval feli.Ik mag nu wettelijk gezien airco's onderhouden (diagnose,repareren,legen,afpersen, vullen etc) en dat allemaal op een milieu vriendelijke maniergefeliciteerd, maar wat houd het eigenlijk in.
Rens
nou, helaas ben ik daar ook degene voor geworden, heb vandaag al even het programma bekeken maar daarna maar weer snel gesloten, vandeweek maar even het een en ander proberen.Hoop ik voor je dat jij de koudemiddelregistratie niet hoeft bij te houden want dat is dus werkelijk abracadabra, maar in ieder geval feli.Ik mag nu wettelijk gezien airco's onderhouden (diagnose,repareren,legen,afpersen, vullen etc) en dat allemaal op een milieu vriendelijke maniergefeliciteerd, maar wat houd het eigenlijk in.
Rens
Fles vocht achter de stoel met slang naar mijn mond is genoeg.Ga je nu ook Airco in je racer bouwen?