Laat me raden bij de (volgepurde

Schijnt vaker voor te komen, idem bij de 155.
Volgepurd? Hebben ze dan niets geleerd van de Alfasud?Laat me raden bij de (volgepurde) binnenschermen voor.
Zal daar de FIAT techniek in schuilen dan?Volgepurd? Hebben ze dan niets geleerd van de Alfasud?Laat me raden bij de (volgepurde) binnenschermen voor.
deze roestschade komt dus waarschijnlijk door een slecht herstelde voorschade, dit is dan namelijk de plek waar de linker langsdrager knikt, maar meestal over het hoofd gezien wordtHeel apart deze "roest".
Kan me niet herinneren dat ik ooit ergens z'n bericht heb gelezen op het 156 Forum anders had ik wel een antwoord voor je.
Enige wat ik weet over een mogelijke roestvorming bij de 156 zijn de 2 steunen van de bodemplaat, steunen die eigenlijk helemaal niets voorstellen maar die wel het meeste op hun kiezen krijgen wat betreft opspatterende water en dergelijke.
Ik geloof dat @lfa@lgra het over dezelfde steunen heeft.
Ik weet wel dat Gio een bepaalde plek bij Martinos zijn 156 heeft moeten lassen:
Dit was ook de enige 156 die ik me kan herinneren die deze problemen heeft opgelopen.
Dit vermoeden heb ik ook Graffiaturodeze roestschade komt dus waarschijnlijk door een slecht herstelde voorschade, dit is dan namelijk de plek waar de linker langsdrager knikt, maar meestal over het hoofd gezien wordtomdat hij iets verder naar voor ook knikt denken de meesten dat dat dan de enige knik is.
is dat nieuwsLaatst een slopel crosa gelast van 4 jaar oud.
Opels roesten al terwijl de folder nog gedrukt worden moetLaatst een slopel crosa gelast van 4 jaar oud.