No access allowed
iemand een idee

Doordat de indexering blijkbaar naar de kl*te is valt er ook niet zo gek veel meer te vinden daar, helaas. Jammer genoeg want er was veel goede postings maar onze webmaster en mods werken gewoon voor niets dus moeten wij ook niet zeuren.Hij is wederom stuk...
Oude forum liep op een systeem waardoor elke bericht in een apart bestand werd opgeslaan, blijkbaar. Al die berichtjes en bestandjes werden dan beheerd door een database systeem, maar die database is blijkbaar stuk en zijn de meeste berichten niet langer terug te vinden. De berichten zijn er wel, maar ze zijn niet meer op te roepen omdat het index ze niet meer bevat.Het laatste stukje snap ik, maar ik zeur niet, ik constateer alleen dat-ie het niet doet.
V.w.b. dat stukje over de indexering loop ik even achter met vertalenIk ben ook maar een eenvoudige boekhouder...
Vind ik ook geen zeuren. Het ís toch zonde als die info verloren gaat? Wil nog niet zeggen dat je daarmee de beheerders afkamt (die inderdaad de nodige respect verdienen voor alle tijd die ze erin steken, hulde!).En over zeuren - ik had het eigenlijk meer over mijn eigen bericht. Jij constateert idd dat hij het niet meer doet. Ik betreur het, en dat kan wel als zeuren overkomen.