Doorgaan tot het eind...
Blijven proberen ja.. examenvrees of 'blunderen' tijdens examens heeft niks met de kunde later te maken in de praktijk...
Een ieder leert pas ECHT autorijden na het examen.. zonder instructeur of examinator naast zich...
Het is een moment opname, samen met de spanning die een examen met zich meeneemt.. niet te vergelijken met een gewone rit na wat jaren rij-ervaring.. Lekker muziekje erbij... niemand die op je vingers kijkt... dan pas leer je het...
Ben zelf ook tig keer gezakt voor ik mijn examen heb gehaald.. met instructeur naast me die me zonder op te letten op mij (of.. met half oog, ok.. ok... ) zat te telefoneren en zei.. Sas rijdt maar naar huis... geen problemen, alleen die examens he.. tja... je kijkt wel goed maar je ziet het niet, domme ingreep een keer... je kijkt te weinig.. Ben het nu best eens met degenen die me lieten zakken hoor.. maar toen dus echt even niet
Werd er bloednerveus van... en toch.. als ik nu gestressed ben, en ik zit in de auto en ik rijd.. zet ik de muziek keihard en genieten maar, nu is het ontstressen in principe..
Groetjes Saskia