Wij hebben vorig jaar bij het alfaforum gestaan, maar is ons afgevallen.
Komen we met een 155 (niet zo bijzonder) en een alfa SEI (de enige op het gehele paddock).
Waar word je neergezet? Ergens achteraan.
Ze zeiden: Ga daar maar ergens staan.
Dus dat is eigenlijk mijn reden om dit jaar niet bij het FORUM te gaan staan.
Stond verleden jaar daar met de AlfaRomeo156Club en het was prima georganiseerd.
Of ik nou voor of achteraan had moeten staan had me niets uitgemaakt, tenslotte zijn we allemaal Alfa Romeo rijders.
Dit jaar sta ik daar met het ARFC omdat ze het Topic Assen eerder hadden opgezet.
Snap ff iets niet in jou verhaal: je moest achteraan gaan staan ...... so what?
Je staat daar toch met je Alfa Romeo? Ik neem aan dat er al meerdere modellen stonden waardoor je niet vooraan kon staan.
Er worden geen speciale plekken toebedeeld zover ik het weet, er worden geen uitzonderingen gemaakt: is het je juist daarom tegenvallen?
Je begrijpt toch ook wel dat het niet te doen is? Wie eerst komt eerste maalt en je krijgt gewoon een plek toegewezen bij aankomst.
Bij de 156 Club was dat gewoon makkelijker omdat we maar een model hadden maar het ARFC vertegenwordigt toch een veel grotere groep diverse Alfa rijders.
By the Way:
als je een klacht hebt waarom post je die niet eerst op het ARFC?
Als ik problemen heb met het AR156C of het ARFC ga ik daar mijn beklag doen en niet ergens anders.
Zoals jij het nu doet geef je verkeerd beeld van het geheel hier maar een kans over uitleg en dergelijke van de andere kant/partij is er niet.