Hmm, mijn boekje zegt: 17- plafondschakelaar/aansteker achter/ruitensproeiers/schuifdakZekering nr 17 is voor de spiegels. Geen relais volgens het instructieboekje.
Gamma 75. Alle types vanaf bouwjaar 1990. Volgens de schrijver. Jouw boekje klopt maar bij de mijne staan de spiegels er ook bij. Optional.Hmm, mijn boekje zegt: 17- plafondschakelaar/aansteker achter/ruitensproeiers/schuifdakZekering nr 17 is voor de spiegels. Geen relais volgens het instructieboekje.(maar dat is dan ook van de TS, en het gaat nu om de 1.8 epoca) Maar het is het proberen waard natuurlijk, bedankt! Welk instructieboekje heb je dan?
Waarom niet? Heb je de spiegel al uit elkaar gehaalt? Glas eraf en misschien met WD40 erin. Er moet kortsluiting in de spiegel zitten. Roest oid?(correctie: niks aan doen. Speigel staat goed nu)
bij mij deed de spiegel het ook niet,heb ff het motortje opengehaald en met wd 40 ingespoten en een beetje gepoetst en nu macheert hij weer!Ook bij mijn Epoca doet hij het niet merk ik ...zekering is heel .... Iemand nog tips? Motortje overleden mischien?
Nico