Wij zitten dan ook nooit stil.Ja, hé, zo kan ik het ook! Een beetje de snelheid van de aarde door de ruimte erbij optellen!107.000km/u
nanananana

Wij zitten dan ook nooit stil.Ja, hé, zo kan ik het ook! Een beetje de snelheid van de aarde door de ruimte erbij optellen!107.000km/u
nanananana
Les 2: snelheid is quotient van afstand en tijd. Referentiepunt bepaal je zelf.Snelheid wordt gemeten op basis van 2 vaste punten op aarde. Les 1 bij natuurkunde.
Mijn Vmax is 275 met een 'nieuwe' Corvette, heerlijk! Dakje was eraf dus anders was er misschien nog wat meer uit te halen. 240+ regelmatig gereden met testauto's ('moet' dus...). Gisteren nog even de 235 (echt, 250 op de teller) met de 944 aangetikt, zat nog fut genoeg in, in de Astra die zonodig moest inhalen helaas niet... Volgende keer maar naar Duitsland...
Les 2: snelheid is quotient van afstand en tijd. Referentiepunt bepaal je zelf.Snelheid wordt gemeten op basis van 2 vaste punten op aarde. Les 1 bij natuurkunde.
Groet,
Rob
Snelheid wordt gemeten op basis van 2 vaste punten op aarde. Les 1 bij natuurkunde.
En nog een leuke:Zoals Woody's onderschrift: The fun starts where the straight ends.
niks hoor... behalve dat het een ontkening is