Tips zijn welkom

zie:

het is zo krokant geworden dat ernaar kijken al levensgevaarlijk is....
Als je alle roest eruit slijpt en dan opvult, zal het niet zo snel terug komen.ik ga het deels uitslijpen en zo'n matje erin , roestoplosser erop (wat is het beste ?) en dan vullen en smeren.
volgend jaar ga ik denk ik voor weer wat nieuws en dan zien we wel weer verder. teveel slijpen lijkt me niet raadzaam dus ik ga voor de halfbakken oplossing ook al komt het terug...
ik ga het deels uitslijpen en zo'n matje erin , roestoplosser erop (wat is het beste ?) en dan vullen en smeren.
volgend jaar ga ik denk ik voor weer wat nieuws en dan zien we wel weer verder. teveel slijpen lijkt me niet raadzaam dus ik ga voor de halfbakken oplossing ook al komt het terug...
weet ik maar laswerk wil ik niet meer aan deze auto besteden en dan vind ik dat ik alles moet aanpakken en dat wil ik niet. Aan de andere kant heeft de vorige eigenaar het ook gedaan, pas na twee jaar kwam de roest weer een beetje door. Niets doen is ook niet mooi dan maar opvullen en afwachtenik ga het deels uitslijpen en zo'n matje erin , roestoplosser erop (wat is het beste ?) en dan vullen en smeren.
zonde van je tijd, je kan beter niets doen dan zulk knoeiwerk.
het rot alleen maar veel sneller door, dus binnen een maand ben je netzover als voordat je begon
Dat deden ze bij de eerste Alfasuds ook in de voorste en achterste chassisbalken, je wilt niet weten hoe het dan gaat rotten als daar water bij komtGoedkoopste oplossing is witte pur![]()
![]()