yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

Re: RE: Hoe hou je katten van je motorkap af?

vr mar 24, 2006 11:18

Alle beesten op kenteken...:biggrin:
Even een GAIK plaat op de kat popnagelen :twisted:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

Dinky Boy
Miniaturista
Contacteer: Website

vr mar 24, 2006 11:19

Afbeelding

Wij zijn tègen! Boeoeoeoeoeoe!

Tsja, mijn beige cabrio-kap was al wat vlekkerig. Was deze nieuw geweest, dan had ik er ongelòòflijk de pest in gehad dat een kat in de stalling een tijd lang het dak verkoos als lekkere slaapplek. Die haren waren niet erg, die modderpoten dus wel. :(

Soulfly
Member
Member
Contacteer: ICQ

RE: Hoe hou je katten van je motorkap af?

vr mar 24, 2006 11:34

Maar je kan zeggen wat je wil Hans ... maar die kat heeft wel smaak :)

AlfettaOwner
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 24, 2006 11:55

Even een GAIK plaat op de kat popnagelen :twisted:
:jumping: Vergeet de mens niet :?

tis een sprint
Guru
Guru

vr mar 24, 2006 12:55

katten van je kap houden les 1:

stap 1 geef gas
stap 2 rem hard
stap 3 rij over de inmiddels voor de auto liggende kat heen
stap 4 blijf rijden katten gaan namelijk niet op rijdende auto's liggen

Ciao Sjoerd
Gehad: Sud Sprint
156 foute fiat
33 sw duopenotti :twisted: its alive' its alive :twisted:

Afbeelding

diele
Guru Duplice
Guru Duplice

vr mar 24, 2006 15:07

Les 2

-Kat oprapen
-verkopen aan de plaatselijke vietnamese loempia-boer
-onderdelen kopen voor je alfa. :twisted:
75 1.8 ie

Landcruiser
MB 320 CR Diele-Tech Reesert
W211 200 cdi
MB 300 CE Reesert.

Ezin Rossi
Full Member
Full Member

vr mar 24, 2006 15:14

Katten houden niet van knoflook en laat dat nou ook nog eens goed helpen tegen vleermuizen en vampiers....

Kat van m'n schoonouders ging op het cabriodak van de buren heerlijk een net gevangen merel oppeuzelen, de buurvrouw vond de katteharen niet zo'n probleem, maar dat ze 's ochtends een straaltje bloed over de voorruit moest wegwassen was toch iets teveel van haar begrip grvgraagd... EN TERECHT!

Zelf ook schuldig aan dubbel kattenbezit, maar zitten vooral binnen en als ze buiten zijn is ónder de auto zitten (warm, droog, beschut en verdekt ogpesteld voor 'de jacht') ze liever dan op de auto... Geen kwestie van opvoeding, maar van mazzel denk ik.

Maar, knoflook doet het goed om ze weg te houden bij (bijna) alles waar ik ze weg wil houden. Succes!!!
Laatst gewijzigd door Ezin Rossi op ma apr 03, 2006 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 24, 2006 15:47

Les 2

-Kat oprapen
-verkopen aan de plaatselijke vietnamese loempia-boer
-onderdelen kopen voor je alfa. :twisted:
Les 2b

-Kat oprapen
-Verkopen aan de plaatselijke vietnamese loempia-boer
-Met de Alfa vietnamese loempia's halen met leverancierskorting :mrgreen:

Dinky Boy
Miniaturista

vr mar 24, 2006 15:50

Katten hadden niet van knoflook
Sorry hoor, maar dat is echt ONZIN ;)

Afbeelding

En yep, daarnaast lust ze ook Tzatziki e.d.... dus...

:biggrin:

Robert 75 V6

vr mar 24, 2006 16:36

Een kat vangen is makkelijk. Zorg voor een stuk riool-PVC-pijp met ongeveer 15 cm doorsnee van minimaal 75 cm lang. Zet deze nu onder een hoek van een graad of 45 in het zand. Gooi er een vis in. Wacht. De kat zal er uiteindelijk inspringen om de vis te bemachtigen en komt er nooit meer uit. Vanaf nu is het aan jouw fantasie en genade wat er met deze gestoffeerde frikandel gaat gebeuren :twisted:

Kom op zeg, ik ben zeker geen katten en of hondenliefhebber, ik ben alfist en koihouder ( jeweetwel van die uit japan geimporteerde karpers )
met beide hobby's heb ik VEEEEEL last van die poezebeesten gehad.

- een WITTE kat die een tijdje mijn garage als huis heeft gehad, en dus ook mijn auto met openstaande ramen. overal haren
- ik heb veel katten in de buurt getrakteerd op; geimporteerde karper dat heeft een klap geld gekost aan vis EN schrikdraadinstallatie

dus de katten in mijn buurt hebben mij bovengemiddeld geirriteerd.

maar een kat doodmaken :? ik heb alles met een portie verstand op kunnen lossen, en ik denk dat het - kat op de motorkap probleem- op te lossen is met een autohoes. kost een paar tientjes en dan ben je er meteen vanaf. en dat het wat kost? wat denk je dan mijn schrikdraadinstallatie gekost heeft??? - want het is natuurlijk wél een diervriendelijke pet-educator en geen 230 volt systeem

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 24, 2006 16:42

Hey, ik heb nooit doodmaken gezegd, OK? Alleen een effectieve methode beschreven om een kat te vangen. Wat je er daarna mee doet... Destijds hadden mijn ouders ook bijzonder veel last van katten van buren die niet bepaald genegen waren om het probleem mee op te lossen. Dus hebben we de beesten gevangen zoals beschreven. Echter, de binnenkant van de pijp met smeer 'bekleed' en de kat daarna naar huis laten gaan om de hele kamer van de eigenaar schmutzig te maken.

Paliri
Guru Duplice
Guru Duplice

vr mar 24, 2006 17:13

Hey, ik heb nooit doodmaken gezegd, OK? Alleen een effectieve methode beschreven om een kat te vangen. Wat je er daarna mee doet... Destijds hadden mijn ouders ook bijzonder veel last van katten van buren die niet bepaald genegen waren om het probleem mee op te lossen. Dus hebben we de beesten gevangen zoals beschreven. Echter, de binnenkant van de pijp met smeer 'bekleed' en de kat daarna naar huis laten gaan om de hele kamer van de eigenaar schmutzig te maken.
helemaal mee eens. Een vriend van mij woont in het buitengebied en heeft allerlei mooi pluimvee en die kippen hebben er nogal last van. Hij heeft er ook een gedegen oplossing voor.

@Robert 75 V6
Dus kom me niet aanzetten met , o verschrikkelijk en dit en dat, soms is e.e.a. gewoon noodzaak. Wij in Nederland staan al gauw te janken bij "vermeend" dierenleed. Een uitgeteerd kindje in Soedan dat is dagelijkse kost en intereseert ons niks, een kat (dus een dier en niet een mens) is soms nog belangrijker dan mens. Ik snap het niet meer waar sommigen van ons mee bezig zijn :cry:
156

Alessandro
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

vr mar 24, 2006 17:37

@Robert 75 V6
Dus kom me niet aanzetten met , o verschrikkelijk en dit en dat, soms is e.e.a. gewoon noodzaak. Wij in Nederland staan al gauw te janken bij "vermeend" dierenleed. Een uitgeteerd kindje in Soedan dat is dagelijkse kost en intereseert ons niks, een kat (dus een dier en niet een mens) is soms nog belangrijker dan mens. Ik snap het niet meer waar sommigen van ons mee bezig zijn :cry.
Sorry, het is niet voor mij bedoeld. :oops: Maar ik vind het een nogal rare opmerking van iemand, die al hevig gepikeerd is als er geen limburgrit op de kalender van de Scarb staat. :?

Sorry voor het off-topic. :wink:
Het moet wel een beetje lastig gaan, anders ben je veel te snel klaar!

alfasud1972
Guru
Guru

vr mar 24, 2006 17:47

Dus kom me niet aanzetten met , o verschrikkelijk en dit en dat, soms is e.e.a. gewoon noodzaak. Wij in Nederland staan al gauw te janken bij "vermeend" dierenleed. Een uitgeteerd kindje in Soedan dat is dagelijkse kost en intereseert ons niks, een kat (dus een dier en niet een mens) is soms nog belangrijker dan mens. Ik snap het niet meer waar sommigen van ons mee bezig zijn :cry:[/size]

Luister eens, voor sommige mensen is een huisdier veel meer dan alleen een dier, dat ze wat te eten geven. Dat iemand dat niet kan begrijpen is een ding maar neem maar van mij aan dat dit zo is. Denk eens aan oude vandagen of andere mensen die eenzaam zijn, of mensen die gewoon een deel van hun levensvreugde halen uit een huisdier bijvoorbeeld.

Er zijn ook mensen die zich niet kunnen voorstellen dat iemand van alfa's houd? Snap je dat nou? Eigenlijk niet toch? Ik kan dus gerust even wat brulpijpen eronder vandaan slijpen aangezien ik last van dat lawaai. Of eigenlijk gewoon wat hele auto slopen want het is toch maar blik.

Beste mensen denk eens even na, dat jullie schijnbaar een hekel aan dieren hebben geeft je nog geen enkel recht om ze wat aan te doen. Wat krijgen we hier straks nog meer voor topics, 'hoe sla ik het snelst een hond dood met een knuppel', 'hoe blaas ik een papagaai het beste op' ? Als ik iemand zie die mijn weerloze kat wat aandoet, bijvoorbeeld met zo'n buis, zal ik persoonlijk die buis wel bij die persoon op een plek plaatsen waar het zonlicht niet schijnt. :evil: :twisted:

Als je last hebt van wilde katten, dan bel je de dieren bescherming/dierenambulance/gemeente maar op.

Ik overdrijf hier mischien nogal maar ik ben wel degelijk flink pissig. Als er een tiet op het forum is te zien dan is het grote heibel, maar openlijk oproepen tot dierenmishandeling moet blijkbaar kunnen. Een grapje okay maar sommige berichten hier gaan mijns inzien veel een veels te ver.

Ik heb zelf een aanloop kat die ernstig ziek was, heeft ook aardig wat geld gekost om die weer op de been te krijgen. Ik heb enorm veel plezier van het beestje maar dat gaat echt niet zover dat ie in een gouden mandje slaapt ofzo. Ik schaam me er niet voor om te zeggen dat ik heel erg gehecht ben aan het beestje, en dat ik meer plezier van die kat heb dan van een hoop andere dingen, maar blijkbaar mag dat niet....

Geen vriendelijke groet dit keer :evil:

Rody

.

alfatje

vr mar 24, 2006 18:08

Hond van de buren lenen...
Dat gaat je niet lukken, want katten zijn net iets te slim.
klik hier
das wel een hele slimme kat.... :jumping:

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”