Gerrets
Guru
Guru

RE: Wel sneu voor haar, maar ook toevallig, zonde van de 156

do mar 23, 2006 11:03

het vreemde bij deze schade aan steffi's auto vond ik dat de onderkant van het spatbord wat normaal naar binnen toe steekt op sommige punten naar buiten is gebogen. Steffie ik denk dat die auto met zijn bumper onder je spatbord is gekomen en daarna achteruit is gereden dus het gaat om een busje of een vrachtwagen. Leuk dat je ff gereageert hebt. en succes ermee.

gr Tom
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

Ruud33 16V

Re: RE: Wel sneu voor haar, maar ook toevallig, zonde van de

do mar 23, 2006 11:23

Morgen komt de schade expert bij Jan en ik moet zeggen... waarborgfonds? hmmm best een goede kans. Dat Jan mijn auto weer 100% krijgt? 100% zeker! Ik heb er wel alle vertrouwen in.
Tuurlijk komt ook weer 100% in orde alleen dat gezeur wat je er weer mee hebt en de tijd die erin gaat zitten... en bovenal de ergernis en frustratie natuurlijk!!!

alfatje

do mar 23, 2006 12:39

de ergenis en frustratie is altijd nog het ergste....je bent zuinig op je bella , en als dan door een of ander onverlaat schade word toegebracht (moedwillig of per ongeluk) is dat flink balen..

Saf33
Member
Member
Contacteer: Website

do mar 23, 2006 14:35

de ergenis en frustratie is altijd nog het ergste....je bent zuinig op je bella , en als dan door een of ander onverlaat schade word toegebracht (moedwillig of per ongeluk) is dat flink balen..
=D> Wee degene die hier tegenin durft te gaan.
Nu: in progress
BMW 318Ti '95 LF-NL-43 R.I.P.
33 1.7 16v '91 ZJ-42-BY Verkocht
33 1.4 Imola '94 JH-RP-36 R.I.P.

Saf33
Member
Member
Contacteer: Website

do mar 23, 2006 14:52

Vertel mij wat.
Volgens mij bleef er ééntje in z'n harses hangen bij Torino 2006. Mijn motorkap lijkt net alsof ze net een kunstschaats-wedstrijd hebben gedaan. :evil:
En die kleur van mijn bella is ook al zo lastig bij te houden :cry:
Laatst gewijzigd door Saf33 op do mar 23, 2006 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu: in progress
BMW 318Ti '95 LF-NL-43 R.I.P.
33 1.7 16v '91 ZJ-42-BY Verkocht
33 1.4 Imola '94 JH-RP-36 R.I.P.

Remco
Junior Member
Junior Member

do mar 23, 2006 15:14

Een schrale troost, maar ik heb zelf inmiddels ook tweemaal met het waarborgfonds te maken gehad en in alle twee de gevallen is de volledige schade vergoed, minus een eigen risico van ik geloof ca. € 150,--. Sterkte!!

Steffy

do mar 23, 2006 15:52

Een schrale troost, maar ik heb zelf inmiddels ook tweemaal met het waarborgfonds te maken gehad en in alle twee de gevallen is de volledige schade vergoed, minus een eigen risico van ik geloof ca. € 150,--. Sterkte!!
Dit biedt perspectief! Hoe heb jij het voor elkaar gekregen? Had jij goede getuigen?

Remco
Junior Member
Junior Member

do mar 23, 2006 16:05

Je moet in ieder geval zorgen voor een politierapport en ik geloof minimaal een getuigenverklaring. Daarnaast heb ik een erg goede verzekeringsagent die er een sport van maakt dit soort zaken tot een goed einde te brengen. Maar ook zonder die verzekeringsagent zou het gewoon moeten lukken. Ik had in beide gevallen binnen 4 weken de schadevergoeding binnen. En een getuige is toch altijd wel "te regelen"?

Steffy

do mar 23, 2006 16:56

Je moet in ieder geval zorgen voor een politierapport en ik geloof minimaal een getuigenverklaring. Daarnaast heb ik een erg goede verzekeringsagent die er een sport van maakt dit soort zaken tot een goed einde te brengen. Maar ook zonder die verzekeringsagent zou het gewoon moeten lukken. Ik had in beide gevallen binnen 4 weken de schadevergoeding binnen. En een getuige is toch altijd wel "te regelen"?
Komt helemaal goed dan! Ik heb er 2...

Gerrets
Guru
Guru

do mar 23, 2006 23:09

Daar ben ik er gelukkig/helaas een van (was het liever niet geweest want dan was de auto nog in orde geweest) en alfaiisten in hart en nier help ik graag, en daarbij komt nog getuigen breken of maken de zaak. Het is inderdaad de frustratie die je niet kunt afreageren, heb het zelf ook al eens meegemaakt met een opel vivaro van een ex-vriendin, ze had bij mij in de straat geparkeerd buiten de parkeervakken omdat die allen vol waren en doordat het s'nachts gebeurt was en we dus geen getuigen hadden kregen we er niets voor terug. Dan is de appel echt zuur.

Ik geef stephanie inderdaad meer kans het is een duidelijke situatie dus verwacht ik er ook veel van.

gr Tom
Groeten Tom

33 1.7 I.E. type 3 1993 (dagelijkse driver)
Spider 1600 junior coda tronca 1978 (in restauratie traject)

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”