Omdat iedereen zo positief is, even mijn mening
![]()
18" ?
@ Frank
hoe komt die knik in jouw bumper aan de linkerkant? Het lijkt wel of daar het sleepoog zit en de boel krom getrokken heeft...
Heb nog niet het genoegen gehad er mee te kunnen rijden (koppeling zit nog vast en nog geen apk)Stuiter je er niet uit? Die banden ogen wel héél plat...
haha, bekend phenomeen, dat hangen van de bumpers.18" ?
@ Frank
hoe komt die knik in jouw bumper aan de linkerkant? Het lijkt wel of daar het sleepoog zit en de boel krom getrokken heeft...
Yep RG 8,5 x18....
Die bumper is door 23 jaar uv licht/temperatuur inwerking wat gaan hangen (zoals bij veel gtv's )Hij is ahw over zn steunen heen gezakt...
Dat t allemaal wat scheef lijkt is mi gezichtsbedrog; ding heeft zover ik weet nooit schade gehad...![]()
Maar ,geen nood, de Zender bumpers liggen al in de schuur (en ook daar zullen sommige puristen van gruwen...)
Zoals gezegd ieder zn meug> ik vind de 18en er iig stikgeil onder staan....![]()
Grtz, fRank
Sleephulp??!! Deed ie het toen ook al niet op eigen kracht dan?haha, bekend phenomeen, dat hangen van de bumpers.18" ?
@ Frank
Yep RG 8,5 x18....
Die bumper is door 23 jaar uv licht/temperatuur inwerking wat gaan hangen (zoals bij veel gtv's )Hij is ahw over zn steunen heen gezakt...
Dat t allemaal wat scheef lijkt is mi gezichtsbedrog; ding heeft zover ik weet nooit schade gehad...![]()
Maar ,geen nood, de Zender bumpers liggen al in de schuur (en ook daar zullen sommige puristen van gruwen...)
Zoals gezegd ieder zn meug> ik vind de 18en er iig stikgeil onder staan....![]()
Grtz, fRank
Bij mijn GTV hebben ze ooit wat te hard aan het sleepoog getrokken (ik natuurlijk niet, vorige eigenaar), en aangezien dit stukkie ijzer zowel de functie heeft van sleepoog als bumpersteun, was de bumper nog 's extra vervormd.
Het leek een beetje alsof jouw bumpersteun dezelfde behandeling had ondergaan...![]()
Inmiddels al weer keurig gerepareerd.
Ey Frank,
Wat lelijk zeg die AZEV's echt verschrikkelijkhoe durf je, ik kom je er snel van verlossen en ik hoef geen geld toe te hebben.
![]()
Nee nee nee, Alessandro!ik natuurlijk niet, vorige eigenaar![]()