Giel
Guru
Guru
Contacteer: Website

Morgen naar een imola

vr mar 17, 2006 20:42

Ga morgen naar een 75 kijken in het westland met kenteken ZT 62 RY dus als het mee zit...... :driving:
GT 1300 Junior (1975)
Alfa Stelvio (2019)

Autotrailer nodig stuur een pb 1e dag €50,- dagen er na €25,-

Alfa-Corazon
Guru Triplo
Guru Triplo

RE: Morgen naar een imola

za mar 18, 2006 22:12

Ahhh Imola,

(H)eerlijke alfa.

Durf zomaar te beweren dat het de lekkerste wagen tot nu toe is waar ik in heb gereden. Werk therapeutisch op mij, mijn vrouw en dochtertje van 3 jaar.

Alleen de bestuurder blijft wakker de rest valt in slaap (ik ook, maar niet achter het stuur!).

Door het lekkere gebrom van de 1.8 Nord motor, de uitstekende verwarming. De heerlijke zachte en warme stoelen en achterbank.
Alles elektrisch natuurlijk. Leeslampje achterin (die altijd van de kleine aan moet als het donker is).

Afbeelding

Vraagt niet om sportief mee gereden te worden maar kan het wel. En heeft mij verleden zomer zonder problemen door Frankrijk en Spanje geloodst. Dat waren meer dan 4.500 km's (gelukkig met een goed werkende airco).

De wagen heeft wat plekjes en een gat in een kokerbalk. Ik kijk eind dit jaar nog even of het de moeite is om het te laten repareren (denk het wel) en rij dan weer een jaar verder.

Veel succes met je bezoek :D

Hopelijk is het wat. :thumbs:

Giel
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: Morgen naar een imola

za mar 18, 2006 22:28

Ben er geweest en ziet er gaaf uit zitten wat plekjes op maar rijd goed heb er een bod opgedaan even afwachten maar :D
GT 1300 Junior (1975)
Alfa Stelvio (2019)

Autotrailer nodig stuur een pb 1e dag €50,- dagen er na €25,-

Terug naar “Alfa Romeo, heden, verleden en toekomst”