tja, wat kost een apk tegenwoordig? ik heb er maar 1tje per jaar dus weet niet of het veel is... maar mijn 33 heeft wel een viergastest nodig dus die apk's zijn altijd wat duurder.
Van Neerijnen lijkt me overigens een prima bedrijf, erg vriendelijk.
Hij heeft ook een rekensom gemaakt voor het vervangen van alle snaren (inclusief airco) en dat kwam in het slechtse geval op 350 euro uit en het meest positieve scenario was 250 euro... (ik begreep dat het verschil tussen 350 en 250 euro zit in de arbeidstijd ivm airco -wellicht zit het een en ander in de weg, en het wel/niet plaatsen van nieuwe spanrollen...)
't Is ook een prima bedrijf, veel kennis van zaken...
Mijn eigen ervaring met ze is alleen dat wanneer ze zeggen dat iets tussen bijvoorbeeld 150 en 200 Euro gaat kosten, het ALTIJD op 200 Euro uitkomt.... Of meer, maar in ieder geval nooit minder.. Dus in het geval van die riemen van je: ga maar uit van 350... Dat is het enige jammere aan die toko.
Verder zijn het vriendelijke gasten, vooral die kale (geen idee hoe die heet).
Political correctness is a doctrine fostered by the delusional, illogical, liberal minority, and rabidly
promoted by an unscrupulous mainstream media, wich holds forth the proposition that it is entirely
possible to pick up a turd by the clean end
poep! ben gister ook voor de APK geweest en raad eens welk %%##%^-onderdeel ik bij mijn 33 1.7 (met stuurbekrachtiging) mag gaan vervangen??? Vorige maand nog gecheckd, dus blijkbaar binnen deze maand gescheurd.....(lekker klussen deze zaterdag dus )
same here steven, leuk man zon stuurhuishoes zouden er geen versterkte hoezen te koop zijn ofzo die inwendig versterkt zijn?? blijven ze tenminste langer zitten als de hele auto