Hmm ik zou het zeker de eerste keer niet alleen doenYep, hoezo ...
Kan de beschrijving ervoor wel scannen en uploaden maar als je het niet alleen doet en iemand je helpt is het geen alfa sleutelaarDat was ook niet de bedoeling ...
Tis niet van de 1.8 ie maar dat mag de pret niet drukken, kopie uit autohandboek kluwert voor de alfetta/gtv/giulietta.Dat zou geweldig zijn, een goeie voorbereiding is toch het halve werk. Zeggen ze toch altijd!
Dan zorg er ook voor dat de ketting niet over tanden weg kan glijden.Als je je ketting los maakt leg er een doekje of een kartonnetje onder anders kan het platje of klemmetje in je blok vallen.
Heb ik gehad vandaar
Dan zorg er ook voor dat de ketting niet over tanden weg kan glijden.Als je je ketting los maakt leg er een doekje of een kartonnetje onder anders kan het platje of klemmetje in je blok vallen.
Heb ik gehad vandaar
Ik maak ze vast met een elec.draad, behoeft wel wat handigheid tijdens verwijderen van de kop .
Heb ik gehad vandaar
Ik maak ze vast met een elec.draad, behoeft wel wat handigheid tijdens verwijderen van de kop .![]()
![]()
Dat had ik dus met een blok dat ik aan het opouwen was.... die kon ik toen gelukkig op z'n kantje leggen en met een lang stuk electradraad met een haakje aan het eind de ketting uit het binnenste vissen. Dat viel niet mee,want je zal altijdzien dat de ketting dubbel tussen het tandwiel en het blok zit AAAARRRGGGH