Je bedoelt het klokje? Dit heeft bij eerste series inderdaad ook nog datum en "stopwatch" functie. Of er zit natuurlijk een boordcomputertje bij de duurdere versies.In de eerste serie 75's is de AR-control ook anders!
....waar de zonnebril ook niet inpast!Die armsteunen kun je openklappen en dan zit daar ook een vak in.Klopt, maar wel een heel handig bakje waar net mijn zonnebril niet in pastEn jij hebt er ook niet zo'n mooi middenarmsteuntje in zitten zoals de dikkere/nieuwere types.![]()
Goed lezen;
Bij de 1e serie 75&de 90 is dat anders,zoals omschreven hierboven,dus een knop voor warme lucht met anjager&de koude knop ernaast heeft ook een aanjaagstand;
Een 3.0 van '86? Da's apart... die zijn er toch pas sinds '87? Op een 3.0 hoort in ieder geval de nieuwe middenconsole te zitten, met armsteun, voor zover ik weet. En de oude tellers in een 3.0 heb ik nog nooit gezien... zijn er oude tellers die tot 260 km/h gaan, dan? Zo leer ik ook nog wat bij...Goed lezen;
Bij de 1e serie 75&de 90 is dat anders,zoals omschreven hierboven,dus een knop voor warme lucht met anjager&de koude knop ernaast heeft ook een aanjaagstand;
He wat grappig, dat wist ik dus echt niet! hahaa weer wat geleerd!!
ik heb al een hele berg 75-en gezien maar dit oude systeem zie ik vandaag voor het eerst. tot wanneer is dit geleverd? mijn 3.0 is van 86 en die heeft de armsteun, boordcomputer en ''nieuw'' model kachel maar wél de oudere tellers
Hee, interessant! Als je meer informatie hebt over deze fabrikant, laat het even weten, ben ik wel benieuwd naar.Een aftermarket ECC. Mijn vader heeft van dezelfde Italiaanse fabrikant een ECC in zijn 164 en heeft deze destijds gekozen vanwege fiscaal voordeel.
Volgens mij is het nog steeds leverbaar voor de 75...