En dat is dan weer hetzelfde als in de 90 v6 2.5....Ja, en bij de eerste serie 75's dient deze blauwe knop ook om de aanjagersnelheid te regelen voor koude lucht. Hier zit dus geen klein draaiknopje aan de rechterkant, zie de middenconsole van mijn 75:
En jij hebt er ook niet zo'n mooi middenarmsteuntje in zitten zoals de dikkere/nieuwere types.Ja, en bij de eerste serie 75's dient deze blauwe knop ook om de aanjagersnelheid te regelen voor koude lucht. Hier zit dus geen klein draaiknopje aan de rechterkant, zie de middenconsole van mijn 75:
Ohhhh, eens in de zoveel tijd ga ik naar de Makro en koop ik Megadozen Drop. Dit was trekdrop, een schoenendoos vol.Haribo macht Kinder fro und Roy ebenso ?
Klopt, maar wel een heel handig bakje waar net mijn zonnebril niet in pastEn jij hebt er ook niet zo'n mooi middenarmsteuntje in zitten zoals de dikkere/nieuwere types.
Het is inderdaad een fraai stukje Italiaanse logica, heerlijkMegadramasysteem met die aparte warm aanjager&koud aanjager,gaat echt nergens over..
Die armsteunen kun je openklappen en dan zit daar ook een vak in.Klopt, maar wel een heel handig bakje waar net mijn zonnebril niet in pastEn jij hebt er ook niet zo'n mooi middenarmsteuntje in zitten zoals de dikkere/nieuwere types.![]()
Weet ik, maar ik houd de mijne toch liever origineel.Die armsteunen kun je openklappen en dan zit daar ook een vak in.