alfatje

RE: wat een ...

wo feb 22, 2006 12:34

Elke ochtend zet ik mijn petje op, stap in mijn afgetrapte, gepimpte 33, met de volumeknop op 90. Met koude moter trap ik door naar 120 binnen de bebouwde kom, al scheldend op de bejaarde medeweggebruikers. Rij her en der wat fietsers van de weg (wat moeten die daar???).

Kom op de snelweg wat randdebielen tegen die ik rechts inhaal, ik kleef wat bumper, en steek regelmatig mijn middelvinger op.

En dan, elke dag weer, kom ik veel agressief weggedrag tegen, stelletje asocialen, ga allemaal toch idd naar Mongolië en laat mij lekker op de weg mijn gang gaan. The road is for meeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Go go go

:shock: :shock: :shock:

Sjonnie33

Re: RE: wat een ...

wo feb 22, 2006 12:43

Elke ochtend zet ik mijn petje op, stap in mijn afgetrapte, gepimpte 33, met de volumeknop op 90. Met koude moter trap ik door naar 120 binnen de bebouwde kom, al scheldend op de bejaarde medeweggebruikers. Rij her en der wat fietsers van de weg (wat moeten die daar???).

Kom op de snelweg wat randdebielen tegen die ik rechts inhaal, ik kleef wat bumper, en steek regelmatig mijn middelvinger op.

En dan, elke dag weer, kom ik veel agressief weggedrag tegen, stelletje asocialen, ga allemaal toch idd naar Mongolië en laat mij lekker op de weg mijn gang gaan. The road is for meeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Go go go

:shock: :shock: :shock:
Ach ja, Alfatje, dat heet nou cynisme, even als tegenwicht voor het gezeik in dit topic 8)

Andretti Molletti

RE: wat een andere weggebruiker

wo feb 22, 2006 13:27

Alfatje je woordkeus is wat eeeuhh....

Meer smileys vindt je op http://smiley.smileycentral.com/downloa ... r=ZNxmk762

(ik klikte eens op je laatste postjes en zag dat je alleen maar smileys op het forum toevoegde...)

Afbeelding

ik hoop je hiermee geholpen te hebben :thumbs:

Sjonnie33

Re: RE: wat een andere weggebruiker

wo feb 22, 2006 13:30

Alfatje je woordkeus is wat eeeuhh....

Meer smileys vindt je op http://smiley.smileycentral.com/downloa ... r=ZNxmk762

(ik klikte eens op je laatste postjes en zag dat je alleen maar smileys op het forum toevoegde...)

Afbeelding

ik hoop je hiermee geholpen te hebben :thumbs:
Hi hi, je zit helemaal op het verkeerde spoor.

charlotte

wo feb 22, 2006 13:31

Uhmmmmmmmm......

Voordat dit topic volledig ontspoort: een nieuw topic starten?? 8)

yuri 75 V6
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo feb 22, 2006 13:57

En dan, elke dag weer, kom ik veel agressief weggedrag tegen, stelletje asocialen, ga allemaal toch idd naar Mongolië en laat mij lekker op de weg mijn gang gaan. The road is for meeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! Go go go :evil: :evil: :evil:
Ik dacht al: wie IS die idioot toch, die me zelfs op de rechterbaan nog op weet te houden in zijn k*t-33! Ik maar bumperen, en de enige reactie is een middelvinger! :mrgreen:
Veel te veel Alfa-onderdelen in mijn schuur. Wie maakt me los?

alfatje

wo feb 22, 2006 14:01

alfatje je woordkeus is wat eeeuhh.....
bedankt voor de link..

KAS
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo

wo feb 22, 2006 19:06

Ik erger me niet gauw in het verkeer... maar aan inhalende vrachtwagens gigantisch. Vreselijk vind ik dat... compleet inhaal verbod instellen voor die stinkende ondingen (ja ik weet dat ik er baat bij heb in zekere zin maar dat terzijde.
Dus algeheel inhaal verbod, wel inhalen... hoppa foto maken met mobieltje en naar leeuwarden emailen, boete van 300euro (dat kost het qua kostprijs van alle op de weg verkerende werknemers die worden opgehouden door inhalende vrachtwagens) en eens kijken hoevaak het nog gebeurt.
Waarschijnlijk was die inhalende vrachtauto onderweg met jou bestelde onderdelen voor je Alfaatje. Had je ze iets sneller zodat je weer door kon rijden.

cor
Guru
Guru

wo feb 22, 2006 19:16

je kon best wel eens gelijk hebben KAS :roll:

Afbeelding
--2000-- Bertone Blu Olandese (1974)
159 SW Tbi TI Bianco Ghiaccio (2010)

giuliaforjulia
Full Member
Full Member