Er wordt hier toch niet gesuggereerd dat Dre onbetrouwbaar is he. Hij rookt wel..Andretti is eigenlijk geboren als auto en later gemuteerd naar mens![]()
Nou,tis me vooral opgevallen dat ze de 850 T een leuke auto vinden. Vraagje aan de 850 liefhebbers of ze de 440 een gave auto vinden?valt me toch op... dat heel veel alfa rijders ergens toch wel een zwak voor volvo's hebben (ook heel veel totaal niet) maar dit is me nu vaker opgevallen dan bij andere merken..
Ik heb wel eens een 300ZX te koop zien staan (in de US) met omgerekend meer als 850.000km op de klok. Alhoewel dat wel heel zelden is maar dat is meer te danken aan het feit dat ze meestal als 2e 'fun'auto worden gebruikt (gaat bij mij net zo) en dan gaat het niet zo hard met de kilometers. Afgezien daarvan worden die 3.0 Nissan blokken regelmatig tot 1200pk of nog meer getuned. Voor 'dagelijks' gebruik en het blijft ook nog gewoon heel. Moet er dan wel eerlijk bijzeggen zo'n Nissan dan ook niet meer in de Volvo T5 prijsklasse zit.Betrouwbaarder???Een mooie vrouw in een Alfa is geen snelle KTU!
respectloze petjes uitspatting![]()
Daarnaast is die volvo wel leuk hoor, maar voor dat zelfde geld en betrouwbaarder en exclusiever rij je ook een 300ZX twin turbo, om maar eens iets te noemen..
Rij je rondjes om die volvo.. zo is er altijd wel een snellere auto...
Je hebt duidelijk geen verstand van Volvo`s( kan het je ook niet kwalijk nemen....Alfa forum)
Ik denk dat er weinig geblazen auto`s makkelijk met eerste blok en bak de 5 ton halen.en daar heeft het 5 cilinderblok zich al mee bewezen.
En er zal idd altijd baas boven baas zijn ja,GTa met turbo.....ja dan ben je sneller als een T-5R ja....maar dan als je een van de 850 clubleden tegenkomt met zijn 500 pk T-5.......